top of page

Adamboyev Abror Akrom oʻgʻli

ree

AVTOMOBIL SAVDOSIDA RAQAMLI TRANSFORMATSIYA VA

MARKETING TEXNOLOGIYALARINING ROLI

Adamboyev Abror Akrom oʻgʻli

Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti

2-kurs magistratura talabasi

ORCID: 0009-0002-5341-551X

Annotatsiya

Ushbu maqolada avtomobil sanoatida raqamli transformatsiya jarayonlari,

marketing texnologiyalarining rivoji va ular savdo samaradorligiga koʻrsatadigan

taʼsiri ilmiy asosda tahlil qilinadi. Tadqiqotda avtomobil xaridorlarining onlayn qaror

qabul qilish mexanizmi, dilerlik markazlarida qoʻllanilayotgan raqamli vositalar va

zamonaviy texnologiyalarning bozor raqobatiga taʼsiri yoritilgan.

Kalit soʻzlar: raqamli transformatsiya, avtomobil bozori, raqamli marketing,

onlayn xarid jarayoni, mijoz tajribasi

Аннотация

В данной статье научно анализируются процессы цифровой трансформации

в автомобильной промышленности, развитие маркетинговых технологий и их

влияние на эффективность продаж. В исследовании освещены механизмы

онлайн-принятия решений автомобильными потребителями, применяемые в

дилерских центрах цифровые инструменты, а также воздействие современных

технологий на рыночную конкуренцию.

Ключевые слова: цифровая трансформация, автомобильный рынок,

цифровой маркетинг, онлайн-покупка, клиентский опыт

Abstract

This article provides a scientific analysis of digital transformation processes in the

automotive industry, the development of marketing technologies, and their impact on

sales performance. The study highlights the mechanisms of online decision-making by

car buyers, the digital tools used in dealership centers, and the influence of modern

technologies on market competitiveness.

Keywords: digital transformation, automotive market, digital marketing, online

purchasing, customer experience


Комментарии


bottom of page