top of page

Musyeva Shoira Azimovna


ree

MEHMONXONALARDA MARKETING XIZMATLARI VA ULARNING SAMARADORLIGINI OSHIRISHNING ASOSIY YO‘NALISHLARI

Musyeva Shoira Azimovna Samarqand iqtisodiyot va servis instituti Marketing kafedrasi professori, i.f.n.

Annotatsiya

Mazkur maqolada xizmat ko‘rsatish strategiyasini ishlab chiqish, mijozlarning ehtiyojlari, ehtiyojlarni qondirishda kompaniyaning qobiliyatlari, mehmonxona uchun mehmonlarning takroriy kelishi, kurortli mehmonxonalarni rahbariyati xususiy marketing anjomlari va reklama usullari bilan yaxshi tanishligi ko‘rib chiqilgan.

Kalit so‘zlar: turizm, mehmondo‘stlik, mijoz, xizmat ko‘rsatish, strategiya, raqobat, servis.

Аннотация

В данной статье рассматриваются разработка стратегии обслуживания, потребности клиентов, возможности компании в удовлетворении этих потребностей, повторные визиты гостей в отель и знакомство руководства курортных отелей с частными маркетинговыми средствами и методами рекламы.

Ключевые слова: туризм, гостеприимство, клиент, обслуживание, стратегия, конкуренция, сервис.

Annotation

This article discusses the development of a service strategy, the needs of customers, the company's capabilities in meeting those needs, the repeated visits of guests to the hotel, and the familiarity of the management of resort hotels with private marketing tools and advertising methods.

Keywords: tourism, hospitality, customer, service, strategy, competition, service.



Комментарии


bottom of page