top of page

Rajabov Orzujon Mamasoliyevich

ree

SERVIS LOGISTIKASI TASNIFI VA UNI BAHOLASHGA

YONDASHUVLAR

Rajabov Orzujon Mamasoliyevich

Toshkent axborot texnologiyalari universiteti

Samarqand filiali dotsenti v. b., PhD

Annotatsiya

Mazkur maqolada servis logistikasining mazmuni va mohiyati, uning asosiy

turlari — isteʼmolchi talabini qondirish servisi, ishlab chiqarish jarayoniga oid servis,

sotuvdan keyingi servis, axborot servisi va moliya-kredit servisi — tizimli yoritilgan.

Shuningdek, servis logistikasining mazkur turlarini baholash mezonlari, jumladan,

yetkazib berish vaqti, nomenklatura va miqdor koʻrsatkichlari asosida tahlil berilgan.

Kalit soʻzlar: servis logistikasi, isteʼmolchi ehtiyojini qondirish, sotuvdan

keyingi servis, yetkazib berish muddati, “nomenklatura va miqdor” mezoni, moliyakredit

servisi.

Аннотация

В статье последовательно раскрываются содержание и сущность сервисной

логистики, а также её ключевые виды: обслуживание потребительских запросов,

производственный сервис, послепродажное обслуживание, информационный и

финансово-кредитный сервис. Особое внимание уделено критериям оценки

указанных видов сервисной логистики, включая сроки поставки и критерии

«номенклатура и количество».

Ключевые слова: сервисная логистика, удовлетворение потребностей

клиентов, послепродажное обслуживание, сроки поставки, критерий

«номенклатура и количество», финансово-кредитный сервис.

Abstract

This article consistently explores the content and essence of service logistics and

highlights its main types: customer satisfaction service, production-related service,

after-sales service, information service, and financial and credit service. Special

attention is given to evaluation criteria for these types of service logistics, including

delivery time and the “nomenclature and quantity” criterion.

Keywords: service logistics, customer satisfaction, after-sales service, delivery

time, nomenclature and quantity criterion, financial and credit service.


Комментарии


bottom of page