Rajabov Orzujon Mamasoliyevich
- Marketing jurnali 2025 yil, 6-son

- 5 июл.
- 1 мин. чтения

SERVIS LOGISTIKASI TASNIFI VA UNI BAHOLASHGA
YONDASHUVLAR
Rajabov Orzujon Mamasoliyevich
Toshkent axborot texnologiyalari universiteti
Samarqand filiali dotsenti v. b., PhD
Annotatsiya
Mazkur maqolada servis logistikasining mazmuni va mohiyati, uning asosiy
turlari — isteʼmolchi talabini qondirish servisi, ishlab chiqarish jarayoniga oid servis,
sotuvdan keyingi servis, axborot servisi va moliya-kredit servisi — tizimli yoritilgan.
Shuningdek, servis logistikasining mazkur turlarini baholash mezonlari, jumladan,
yetkazib berish vaqti, nomenklatura va miqdor koʻrsatkichlari asosida tahlil berilgan.
Kalit soʻzlar: servis logistikasi, isteʼmolchi ehtiyojini qondirish, sotuvdan
keyingi servis, yetkazib berish muddati, “nomenklatura va miqdor” mezoni, moliyakredit
servisi.
Аннотация
В статье последовательно раскрываются содержание и сущность сервисной
логистики, а также её ключевые виды: обслуживание потребительских запросов,
производственный сервис, послепродажное обслуживание, информационный и
финансово-кредитный сервис. Особое внимание уделено критериям оценки
указанных видов сервисной логистики, включая сроки поставки и критерии
«номенклатура и количество».
Ключевые слова: сервисная логистика, удовлетворение потребностей
клиентов, послепродажное обслуживание, сроки поставки, критерий
«номенклатура и количество», финансово-кредитный сервис.
Abstract
This article consistently explores the content and essence of service logistics and
highlights its main types: customer satisfaction service, production-related service,
after-sales service, information service, and financial and credit service. Special
attention is given to evaluation criteria for these types of service logistics, including
delivery time and the “nomenclature and quantity” criterion.
Keywords: service logistics, customer satisfaction, after-sales service, delivery
time, nomenclature and quantity criterion, financial and credit service.










Комментарии