top of page

Soliyev Axmadjon

ree

SAVDO-MAMLAKAT IQTISODIYOTI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRUVCHI MUHIM OMIL

Soliyev Axmadjon

NamDTU “Marketing”

kafedrasi professori, i.f.d.

Annotatsiya

Ushbu maqolada savdoni mamlakat iqtisodiyotidagi oʻrni, ahamiyati, savdoning oʻziga xos xususiyati, savdoning oʻziga xos xususiyatlari, savdo sohasida mustahkam infratuzilma yaratish va samarali raqobatbardoshlikni oshirish, mamlakatning xalqaro savdo munosabatlarda faol ishtirok etishi kabi masalalar yoritilgan.

Kalit soʻzlar: savdo, chakana savdo, tovar, isteʼmol, taqsimot, savdoni boshqarish, savdo tarmoqlari, marketing, reklama, savdo infratuzilmasi, savdo korxonalari, raqobatbardoshlik, bozor subyektlari, savdo subyektlari.

Аннотация

В данной статье рассматриваются такие вопросы, как роль и значение торговли в экономике страны, особенности торговли, создание прочной инфраструктуры в торговом секторе, повышение эффективной конкурентоспособности, а также активное участие страны в международных торговых отношениях.

Ключевые слова: торговля, розничная торговля, товар, потребление, распределение, управление торговлей, торговые сети, маркетинг, реклама, торговая инфраструктура, торговые предприятия, конкурентоспособность, субъекты рынка, торговые субъекты.

Abstract

This article explores topics such as the role and significance of trade in the national economy, the unique features of trade, the establishment of a robust infrastructure in the trade sector, the enhancement of effective competitiveness, and the country's active participation in international trade relations.

Keywords: trade, retail trade, goods, consumption, distribution, trade management, trade networks, marketing, advertising, trade infrastructure, trading enterprises, competitiveness, market entities, trade entities.


Комментарии


bottom of page