Икрамов Акбар Фарход угли
- Marketing jurnali 2025 yil, 6-son

- 5 июл.
- 1 мин. чтения

АНАЛИЗ РЫНКА ГОСТИНИЧНЫХ УСЛУГ В РЕСПУБЛИКЕ
УЗБЕКИСТАН
Икрамов Акбар Фарход угли
Научный исследователь
Ташкентский государственный экономический университет
Аннотация
В статье рассматриваются современные тенденции развития рынка
гостиничных услуг в Узбекистане. Проведен анализ динамики изменения
гостиничного фонда страны, представлена структура гостиниц по категориям и
видам размещения. Выявлены ключевые проблемы и перспективы отрасли с
учетом мировых трендов и стратегических задач развития туризма в республике.
Сформулированы предложения по повышению качества гостиничных услуг и
конкурентоспособности гостиничного бизнеса Узбекистана в условиях
глобализации и цифровизации.
Ключевые слова: гостиничные услуги, рынок, туризм, Узбекистан,
качество обслуживания, классификация гостиниц.
Annotatsiya
Maqolada O‘zbekistonda mehmonxona xizmatlari bozorining rivojlanishidagi
zamonaviy tendensiyalar ko‘rib chiqilgan. Mamlakat mehmonxona fondining
o‘zgarish dinamikasi tahlil qilingan, mehmonxonalar toifalari va joylashtirish turlariga
ko‘ra tuzilishi keltirilgan. Jahon tendensiyalari va respublikada turizmni
rivojlantirishning strategik vazifalari asosida sohaning asosiy muammolari va
istiqbollari aniqlangan. Mehmonxona xizmatlari sifati va O‘zbekiston mehmonxonalar
biznesining raqobatbardoshligini oshirish bo‘yicha takliflar ishlab chiqilgan.
Kalit so‘zlar: mehmonxona xizmatlari, bozor, turizm, O‘zbekiston, xizmat sifati,
mehmonxonalarni tasniflash.
Abstract
This article examines the current trends in the development of the hotel services
market in Uzbekistan. It analyzes the dynamics of changes in the country’s hotel stock
and presents the structure of hotels by category and type of accommodation. Key issues
and prospects of the sector are identified, taking into account global trends and the
strategic goals for tourism development in the republic. Proposals are formulated to
improve the quality of hotel services and the competitiveness of Uzbekistan’s hotel
business in the context of globalization and digitalization.
Keywords: hotel services, market, tourism, Uzbekistan, service quality, hotel
classification.










Комментарии