Abdullayeva Iroda Maxmudjanovna
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 1 мин. чтения

KORXONANING MARKETING FAOLIYATIDA BULUTLI TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH
Abdullayeva Iroda MaxmudjanovnaTDIU, «Moliya va raqamli iqtisodiyot» kafedrasi professor v.b.E-mail: i.abdullayeva74@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqola zamonaviy korxonalarning marketing faoliyatida bulutli texnologiyalarning ahamiyati, ularning qoʻllanilishi va samaradorligini oʻrganishga bagʻishlangan. Maqolada bulutli texnologiyalarning marketing jarayonlariga taʼsiri, afzalliklari va muammolari tahlil qilingan.
Kalit soʻzlar: bulutli texnologiyalar, raqamli marketing, marketing avtomatizatsiyasi, maʼlumotlar tahlili, CRM tizimlar, biznes samaradorlik
АннотацияДанная статья посвящена изучению значения облачных технологий, их применения и эффективности в маркетинговой деятельности современных предприятий. В статье анализируется влияние, преимущества и проблемы облачных технологий на маркетинговые процессы.
Ключевые слова: облачные технологии, цифровой маркетинг, автоматизация маркетинга, анализ данных, CRM системы, эффективность бизнеса
Abstract
This article is devoted to the study of the importance of cloud technologies in the marketing activities of modern enterprises, their application and effectiveness. The article analyzes the impact, advantages, and problems of cloud technologies on marketing processes.
Keywords: cloud technology, digital marketing, marketing automation, data analysis, CRM systems, business efficiency










Комментарии