Alimxodjayeva Nargiza Elshodovna
- Maketing jurnali 4-son

- 12 июл. 2024 г.
- 1 мин. чтения

INNOVATSION MARKETING TIZIMIDA BRENDING KONSEPSIYASINING MOHIYATI VA AHAMIYATI
Alimxodjayeva Nargiza Elshodovna
TDIU, Marketing kafedrasi dotsenti, i.f.n.
Annotatsiya
Mazkur maqolada raqamli iqtisodiyot sharoitida innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanib, raqamli marketingda eng muhim omil hisoblangan brending konsepsiyasi oʻrganilgan, uni amaliyotda tatbiq qilinish usullari va yoʻllari tahlil qilinib, zamonaviy ishlab chiqarish va xizmat koʻrsatish sohalarida faoliyat yuritayotgan firma va korxonalar mahsulotlari brendini bozor iqtisodiyoti sharoitida raqobatbardosh boʻlib, bozorda oʻz oʻrnini mustahkam egallash masalalari koʻrib chiqilgan va ushbu sohada vujudga kelayotgan bir qancha muammolar yuzasidan fikr va xulosalar keltirilgan.
Kalit soʻzlar: Savdo markasi, brend, korporativ identifikatsiya, qadoqlash, reklama, diffuziya, kommunikatsiya, individual, logotip, strategiya, monitoring, narx nuqtasi, eksklyuzivlik, ideal isteʼmolchi, onlayn, oflayn, koʻp brendlilik, brend kengaytmasi, yangi brend, missiya.
Аннотация
В данной статье с использованием инновационных маркетинговых стратегий в условиях цифровой экономики была изучена концепция брендинга, которая рассматривается как важнейший фактор цифрового маркетинга, проанализированы методы и способы ее реализации на практике, продукция фирм и предприятий, работающих в сферах современного производства и обслуживания, конкурентоспособна в условиях современной экономики.
Ключевые слова: бренд, фирменный стиль, упаковка, реклама, распространение, коммуникация, индивидуальность, логотип, стратегия, мониторинг, цена, эксклюзивность, идеальный потребитель, онлайн, оффлайн, мультибренд, расширение бренда, новый бренд, миссия.
Abstract
In this article, using innovative marketing strategies in the conditions of the digital эconomy, the concept of branding, which is considered as the most important factor in digital marketing, has been studied, analyzed the methods and ways of its implementation in practice, the products of firms and эnterprises operating in the areas of modern production and service are competitive in the conditions of the.
Key words: brand, corporate identity, packaging, advertising, diffusion, communication, individual, logo, strategy, monitoring, price point, эxclusivity, ideal consumer, online, offline, multi-brand, brand эxtension, new brand, mission.










Комментарии