top of page

Axmedova Elnora Mamur qizi


XUSUSIY TAʼLIM XIZMATLARI BOZORINING RIVOJLANISHI VA ULARDA MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH

Axmedova Elnora Mamur qizi

Jizzax shahridagi Mastery STEM maktabi o‘qituvchisi.

Annotatsiya

Mazkur maqolada xususiy maktablarda sifatli taʼlim xizmatlarini ko‘rsatishda samarali marketing strategiyalaridan foydalanish masalasi tahlil qilingan. O‘zbekiston Respublikasida nodavlat umumiy o‘rta taʼlim tashkilotlarining rivojlanish tendensiyalari tahlil qilingan. Tadqiqot natijalari asosida raqobat muhiti shakllanayotgan xususiy taʼlim xizmatlari bozorida nodavlat umumiy o‘rta taʼlim tashkilotlari faoliyati samaradorligini oshirish uchun marketing strategiyalaridan foydalanish bo‘yicha takliflar berilgan.

Kalit so‘zlar: nodavlat umumiy o‘rta taʼlim tashkilotlari, taʼlim xizmatlari bozori, marketing strategiyalari, sifatli taʼlim, raqobat muhiti, bozor tahlili, taʼlim sohasida innovatsiyalar.

Аннотация

В статье анализируется использование эффективных маркетинговых стратегий при предоставлении качественных образовательных услуг в частных школах. Проанализированы тенденции развития негосударственных организаций общего среднего образования в Республике Узбекистан. На основании результатов исследования сделаны предложения по использованию маркетинговых стратегий для повышения эффективности деятельности негосударственных организаций общего среднего образования на частном рынке образовательных услуг, где формируется конкурентная среда.

Ключевые слова: негосударственные организации общего среднего образования, рынок образовательных услуг, маркетинговые стратегии, качественное образование, конкурентная среда, анализ рынка, инновации в образовании.

Abstract

This article analyzes the issue of using effective marketing strategies in providing quality educational services in private schools. The development trends of non-state general secondary education organizations in the Republic of Uzbekistan are analyzed. Based on the results of the study, proposals are made on the use of marketing strategies to increase the efficiency of the activities of non-state general secondary education organizations in the private educational services market, where a competitive environment is being formed.

Keywords: non-state general secondary education organizations, educational services market, marketing strategies, quality education, competitive environment, market analysis, innovations in education.




Comments


bottom of page