top of page

Bekjanov Dilmurad Yuldashovich


ree

MINTAQADA TURIZM SOHASINI BARQAROR RIVOJLANTIRISHDA

IJTIMOIY MEDIA MARKETINGIDAN FOYDALANISH (XORAZM

VILOYATI MISOLIDA)

Bekjanov Dilmurad Yuldashovich

Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch Davlat Universiteti

Biznes va boshqaruv kafedrasi mudiri, dotsent

ORCID: 0000-0002-8851-2240

Samandarova Mohinur Qadamboy qizi

Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch Davlat Universiteti

Turizm (faoliyat turlari bo‘yicha) yo‘nalishi 2-bosqich magistranti

ORCID: 0009-0005-4298-6175

Annotatsiya

Ushbu maqolada Xorazm viloyati misolida mintaqaviy turizmni barqaror

rivojlantirishda ijtimoiy media marketingi (SMM) vositalaridan foydalanishning

dolzarbligi, imkoniyatlari va mavjud muammolari tahlil qilindi. Tadqiqot davomida

turizmni raqamli platformalarda samarali targʻib qilishning asosiy yoʻnalishlari

aniqlanib, Facebook, Instagram, YouTube va Telegram kabi ijtimoiy tarmoqlardagi

kontentlar tahlil qilindi. Shuningdek, Xorazm viloyatining SMM faoliyati Toshkent,

Buxoro va Samarqand viloyatlari bilan taqqoslab oʻrganildi. Maqola yakunida mavjud

muammolarga yechimlar va istiqbolli takliflar berilgan.

Kalit soʻzlar: Xorazm turizmi, ijtimoiy media marketingi, raqamli marketing,

barqaror rivojlanish, SMM strategiyasi, vizual kontent, bloger marketingi, hududiy

turizm, turistik brend, komparativ tahlil.

Аннотация

В данной статье рассмотрена актуальность, возможности и существующие

проблемы использования инструментов социального медиа-маркетинга (SMM)

для устойчивого развития регионального туризма на примере Хорезмской

области. В ходе исследования были определены основные направления

эффективного продвижения туризма на цифровых платформах,

проанализирован контент в таких социальных сетях, как Facebook, Instagram,

YouTube и Telegram. Также деятельность SMM Хорезма была сопоставлена с

аналогичной деятельностью в Ташкенте, Бухаре и Самарканде. В завершение

статьи предложены решения существующих проблем и перспективные

рекомендации.

Ключевые слова: туризм в Хорезме, маркетинг в соцсетях, цифровой

маркетинг, устойчивое развитие, SMM-стратегия, визуальный контент, блогеры,

региональный туризм, туристический бренд, сравнительный анализ.

Abstract

This article examines the relevance, opportunities, and existing challenges of

using social media marketing (SMM) tools for the sustainable development of regional tourism, with a focus on the Khorezm region. The study identifies key directions for

promoting tourism effectively on digital platforms and analyzes content on social

networks such as Facebook, Instagram, YouTube, and Telegram. Furthermore,

Khorezmʼs SMM performance is compared with that of Tashkent, Bukhara, and

Samarkand regions. The article concludes by offering solutions to current issues and

outlines future-oriented recommendations.

Keywords: Khorezm tourism, social media marketing, digital marketing,

sustainable development, SMM strategy, visual content, influencer marketing, regional

tourism, tourism branding, comparative analysis.



Комментарии


bottom of page