Bekjanov Dilmurad Yuldashovich
- Marketing jurnali 4-son 2025-yil
- 5 мая
- 2 мин. чтения

MINTAQADA TURIZM SOHASINI BARQAROR RIVOJLANTIRISHDA
IJTIMOIY MEDIA MARKETINGIDAN FOYDALANISH (XORAZM
VILOYATI MISOLIDA)
Bekjanov Dilmurad Yuldashovich
Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch Davlat Universiteti
Biznes va boshqaruv kafedrasi mudiri, dotsent
ORCID: 0000-0002-8851-2240
E-mail: dilmurad.bekjanov@urdu.uz
Samandarova Mohinur Qadamboy qizi
Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch Davlat Universiteti
Turizm (faoliyat turlari bo‘yicha) yo‘nalishi 2-bosqich magistranti
ORCID: 0009-0005-4298-6175
E-mail: s.mohinur1223@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada Xorazm viloyati misolida mintaqaviy turizmni barqaror
rivojlantirishda ijtimoiy media marketingi (SMM) vositalaridan foydalanishning
dolzarbligi, imkoniyatlari va mavjud muammolari tahlil qilindi. Tadqiqot davomida
turizmni raqamli platformalarda samarali targʻib qilishning asosiy yoʻnalishlari
aniqlanib, Facebook, Instagram, YouTube va Telegram kabi ijtimoiy tarmoqlardagi
kontentlar tahlil qilindi. Shuningdek, Xorazm viloyatining SMM faoliyati Toshkent,
Buxoro va Samarqand viloyatlari bilan taqqoslab oʻrganildi. Maqola yakunida mavjud
muammolarga yechimlar va istiqbolli takliflar berilgan.
Kalit soʻzlar: Xorazm turizmi, ijtimoiy media marketingi, raqamli marketing,
barqaror rivojlanish, SMM strategiyasi, vizual kontent, bloger marketingi, hududiy
turizm, turistik brend, komparativ tahlil.
Аннотация
В данной статье рассмотрена актуальность, возможности и существующие
проблемы использования инструментов социального медиа-маркетинга (SMM)
для устойчивого развития регионального туризма на примере Хорезмской
области. В ходе исследования были определены основные направления
эффективного продвижения туризма на цифровых платформах,
проанализирован контент в таких социальных сетях, как Facebook, Instagram,
YouTube и Telegram. Также деятельность SMM Хорезма была сопоставлена с
аналогичной деятельностью в Ташкенте, Бухаре и Самарканде. В завершение
статьи предложены решения существующих проблем и перспективные
рекомендации.
Ключевые слова: туризм в Хорезме, маркетинг в соцсетях, цифровой
маркетинг, устойчивое развитие, SMM-стратегия, визуальный контент, блогеры,
региональный туризм, туристический бренд, сравнительный анализ.
Abstract
This article examines the relevance, opportunities, and existing challenges of
using social media marketing (SMM) tools for the sustainable development of regional tourism, with a focus on the Khorezm region. The study identifies key directions for
promoting tourism effectively on digital platforms and analyzes content on social
networks such as Facebook, Instagram, YouTube, and Telegram. Furthermore,
Khorezmʼs SMM performance is compared with that of Tashkent, Bukhara, and
Samarkand regions. The article concludes by offering solutions to current issues and
outlines future-oriented recommendations.
Keywords: Khorezm tourism, social media marketing, digital marketing,
sustainable development, SMM strategy, visual content, influencer marketing, regional
tourism, tourism branding, comparative analysis.










Комментарии