Berdiyorov Baxtiyor Sodikovich
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 2 мин. чтения

TURIZM SOHASINI RAQAMLASHTIRISHNING AFZALLIKLARI
Berdiyorov Baxtiyor SodikovichAlfraganus universiteti “Xalqaro turizm menejmenti” kafedrasi dotsenti, PhD
Annotatsiya
Oʻzbekiston turizm sohasi ulkan salohiyatga ega boʻlsa-da, uning samarali rivojlanishiga toʻsqinlik qiluvchi qator muammolar mavjud. Xususan, turistlarni turizm salohiyati toʻgʻrisida toʻliq axborot bilan taʼminlash, madaniy meros obyektlari va ziyorat turizmini keng targʻib qilishda marketing faoliyatining yetarli darajada tashkil etilmaganligi turizm sektori rivojiga salbiy taʼsir koʻrsatadi. Turizm sohasini raqamlashtirish esa bu sohadagi iqtisodiy va tashkiliy-huquqiy shart-sharoitlarni takomillashtirish, samaradorlikni oshirish va ichki hamda xalqaro turizmni rivojlantirish yoʻlida muhim qadam sifatida dolzarb ahamiyat kasb etadi. Shunga koʻra, mazkur maqolada Oʻzbekiston turizmida raqamli marketing vositalaridan foydalanish boʻyicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Kalit soʻzlar: eksport, iqtisodiyot, tibbiyot, ziyorat, turizm, marketing, menejment, tur, investitsiya, ustuvorlik, salohiyat, turist, urf-odat, anʼanalar, milliy qadriyat.
Аннотация
Туристический сектор Узбекистана имеет большой потенциал, существует ряд проблем, препятствующих его эффективному развитию. В частности, негативное влияние на развитие туристической сферы оказывает предоставление туристам полной информации о потенциале туризма, а также недостаточная организация маркетинговой деятельности по широкому продвижению объектов культурного наследия и паломнического туризма. Цифровизация туристической сферы имеет актуальное значение как важный шаг на пути улучшения экономических и организационно-правовых условий в этой сфере, повышения эффективности и развития внутреннего и международного туризма. Соответственно, в данной статье разработаны предложения и рекомендации по использованию инструментов цифрового маркетинга в туризме Узбекистана.
Ключевые слова: экспорт, экономика, медицина, паломничество, туризм, маркетинг, менеджмент, тур, инвестиции, приоритет, потенциал, турист, традиция, традиция, национальная ценность.
Abstract
Although the tourism sector of Uzbekistan has great potential, there are a number of problems that hinder its effective development. In particular, the insufficient organization of marketing activities to provide tourists with complete information about the tourism potential, the widespread promotion of cultural heritage sites and pilgrimage tourism have a negative impact on the development of the tourism sector. The digitalization of the tourism sector is an important step towards improving the economic and organizational and legal conditions in this area, increasing efficiency, and developing domestic and international tourism. Accordingly, this article develops proposals and recommendations for the use of digital marketing tools in Uzbek tourism.
Keywords: export, economy, medicine, pilgrimage, tourism, marketing, management, tour, investment, priority, potential, tourist, customs, traditions, national value.










Комментарии