top of page

Bobojonov Azizjon Babaxanovich

Обновлено: 10 окт. 2024 г.


ree

AXBOROT MAHSULOTI VA XIZMATLARI MARKETINGIDA TOVAR STRATEGIYASIDAN FOYDALANISH


TDIU, Raqamli iqtisodiyot kafedrasi dotsenti, DSc.

 

Annotatsiya

Mazkur maqolada axborot mahsuloti va xizmatlari marketingida tovar strategiyasidan foydalanishning oʻziga xos jihatlari aniqlangan. Onlayn bozor uchun marketingning MIKS strategiyalaridan foydalanish yoʻllari koʻrsatib berilgan. Mahalliy dasturiy mahsulot taqdim etuvchi platformalarning marketing strategiyalalaridan foydalanish holati tahlil qilingan. Mazkur platformalar uchun virtual bozorlarda dasturiy mahsulotlarini ilgari surish va sotish uchun zamonaviy marketing vositalaridan foydalanish boʻyicha takliflar berilgan.

Kalit soʻzlar: axborot mahsuloti va xizmatlari, marketing, raqamli marketing, SMM, Kontent marketing, Strim marketing, Geymifikatsiya

Аннотация

В данной статье обозначены конкретные аспекты использования стратегии бренда в маркетинге информационных продуктов и услуг. Показаны способы использования маркетинговых стратегий МИКС для онлайн-рынка. Проанализировано использование маркетинговых стратегий местных платформ, предлагающих программные продукты. Даны предложения по использованию современных маркетинговых инструментов для продвижения и продажи программных продуктов на виртуальных рынках для этих платформ.

Ключевые слова: информационные продукты и услуги, маркетинг, цифровой маркетинг, SMM, Контент-маркетинг, Стрим-маркетинг, Геймификация.

Abstract

This article identifies specific aspects of using the brand strategy in the marketing of information products and services. Ways to use MIKS marketing strategies for the online market are shown. The use of marketing strategies of local software product offering platforms has been analyzed. Suggestions for using modern marketing tools to promote and sell software products in virtual markets for these platforms are given.

Key words: information products and services, marketing, digital marketing, SMM, Content marketing, Stream marketing, Gamification




Комментарии


bottom of page