top of page

Bobojonov Baxrombek Ruzimovich

ree

FARMASEVTIKA MAHSULOTLARI BOZORIDA KOMPANIYANING

MIJOZLAR BILAN MUNOSABATLARINI OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI

Bobojonov Baxrombek Ruzimovich

TDIU “Marketing” kafedrasi dotsenti, PhD,

Annotatsiya

Bugungi kunda yuqori raqobatbardosh farmatsevtika bozorida kuchli mijozlar

munosabatlarini oʻrnatish va qoʻllab-quvvatlash har qachongidan ham muhimroqdir.

Tez rivojlanayotgan farmatsevtika mahsulotlariga boʻlgan ehtiyojlar va shaxsga

yoʻnaltirilgan xizmatlarga boʻlgan talab ortib borayotganligi sababli, kompaniyalar

shunchaki mahsulotlarni taqdim etishdan tashqariga chiqishlari kerak — ular oʻz

mijozlari bilan ishonch, sodiqlik va ochiq muloqotni kuchaytirishlari lozim. Ishlab

chiqaruvchi, distribyutor yoki tibbiy xizmat koʻrsatuvchi provayder boʻladimi, ushbu

sohadagi qiyinchiliklar va imkoniyatlarni tushunish uzoq muddatli muvaffaqiyatga

olib keladigan mazmunli aloqalarni rivojlantirishning kalitidir. Ushbu maqolada

farmatsevtika bozorida mijozlar munosabatlarini mustahkamlashning oʻziga xos

xususiyatlari keltirilgan boʻlib, bu korxonaga foyda keltiradigan uzoq muddatli

hamkorlikni yaratishga yordam beradi.

Kalit soʻzlar: mijozlar bilan aloqalarni boshqarish, xarajatlar nazorati,

rentabellik, patent muhofazasi.

Аннотация

На современном высококонкурентном фармацевтическом рынке

построение и поддержание прочных отношений с клиентами важнее, чем когда-

либо. С учетом быстро меняющихся потребностей в фармацевтической

продукции и растущего спроса на персонализированные услуги

фармацевтические компании должны выходить за рамки простой поставки

продукции — они должны укреплять доверие, лояльность и открытое общение

со своими клиентами. Независимо от того, производитель ли это, дистрибьютор

или поставщик медицинских услуг, понимание проблем и возможностей в этой

отрасли является ключом к развитию значимых отношений, которые ведут к

долгосрочному успеху.

В этой статье описываются особенности построения отношений с

клиентами на фармацевтическом рынке, которые помогут создать долгосрочные

партнерские отношения, приносящие пользу бизнесу.

Ключевые слова: Управление взаимоотношениями с клиентами, контроль

затрат, рентабельность, патентная защита.

Abstract

In todayʼs highly competitive pharmaceutical market, building and maintaining

strong customer relationships is more important than ever. With rapidly evolving

pharmaceutical product needs and increasing demand for personalized services,

pharmaceutical companies must go beyond simply delivering products – they must

foster trust, loyalty, and open communication with their customers. Whether a

manufacturer, distributor, or healthcare provider, understanding the challenges and opportunities in this industry is key to developing meaningful relationships that lead to

long-term success.

This article outlines the specifics of building customer relationships in the

pharmaceutical market, which will help create long-term partnerships that benefit the

business.

Keywords: Customer relationship management, cost control, profitability, patent

protection.



Комментарии


bottom of page