Boltayeva Zinora Mirdjonovna
- Marketing jurnal 8-son

- 15 нояб. 2024 г.
- 1 мин. чтения

KORXONALARDA NEYROMARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH ASOSIDA MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL ETISH
Boltayeva Zinora Mirdjonovna
Alfraganus University nodavlat oliy taʼlim tashkiloti,
Menejment va marketing kafedrasi dotsenti, PhD
Annotatsiya
Mazkur maqolada neyromarketing tushunchasiga ilmiy sharh berilgan. Isteʼmolchisiga neyromarketing yordamida taʼsir oʻtkazishning asosiy vositalari aniqlangan. Isteʼmolchilarning xatti-harakatlarini oʻrganishda neyromarketingdan foydalanish boʻyicha uslubiy tavsiyalar berilgan.
Kalit soʻzlar: marketing, neyromarketing, etnografik tadqiqotlar, Isteʼmolchilarning xatti-harakati, vizual merchendayzing, aromamarketing
Аннотация
В данной статье представлен научный обзор концепции нейромаркетинга. Выявлены основные средства воздействия на потребителей с помощью нейромаркетинга. Даны методические рекомендации по использованию нейромаркетинга в исследовании потребительского поведения.
Ключевые слова: маркетинг, нейромаркетинг, этнографические исследования, поведение потребителей, визуальный мерчандайзинг, аромамаркетинг.
Abstract
This article provides a scientific review of the concept of neuromarketing. The main means of influencing the consumer using neuromarketing are identified. Methodological recommendations are given on the use of neuromarketing in studying consumer behavior.
Keywords: marketing, neuromarketing, ethnographic research, Consumer behavior, visual merchandising, aromamarketing










Комментарии