top of page

Boltayeva Zinora Mirdjonovna


ree

KORXONALARDA NEYROMARKETING VOSITALARIDAN FOYDALANISH ASOSIDA MARKETING TADQIQOTLARINI TASHKIL ETISH

Boltayeva Zinora Mirdjonovna

Alfraganus University nodavlat oliy taʼlim tashkiloti,

Menejment va marketing kafedrasi dotsenti, PhD

Annotatsiya

Mazkur maqolada neyromarketing tushunchasiga ilmiy sharh berilgan. Isteʼmolchisiga neyromarketing yordamida taʼsir oʻtkazishning asosiy vositalari aniqlangan. Isteʼmolchilarning xatti-harakatlarini oʻrganishda neyromarketingdan foydalanish boʻyicha uslubiy tavsiyalar berilgan.

Kalit soʻzlar: marketing, neyromarketing, etnografik tadqiqotlar, Isteʼmolchilarning xatti-harakati, vizual merchendayzing, aromamarketing

Аннотация

В данной статье представлен научный обзор концепции нейромаркетинга. Выявлены основные средства воздействия на потребителей с помощью нейромаркетинга. Даны методические рекомендации по использованию нейромаркетинга в исследовании потребительского поведения.

Ключевые слова: маркетинг, нейромаркетинг, этнографические исследования, поведение потребителей, визуальный мерчандайзинг, аромамаркетинг.

Abstract

This article provides a scientific review of the concept of neuromarketing. The main means of influencing the consumer using neuromarketing are identified. Methodological recommendations are given on the use of neuromarketing in studying consumer behavior.

Keywords: marketing, neuromarketing, ethnographic research, Consumer behavior, visual merchandising, aromamarketing




Комментарии


bottom of page