top of page

Ergashxodjayeva Shaxnoza Djasurovna


ree

IPAKCHILIK MAHSULOTLARI MAHALLIY BRENDLARINI SHAKLLANISHIDA ISTEʼMOLCHILAR XULQ-ATVOR XUSUSIYATLARI 

 

Ergashxodjayeva Shaxnoza Djasurovna 

TDIU, Marketing kafedrasi mudiri, i.f.d., professor

Berdiev Bobur Baxtiyorovich TDIU, tadqiqotchi

 

Annotatsiya. Mazkur maqolada ipakchilik mahsulotlari brendlarini shakllantirish uchun jami 13 ta brend identlari (tasdiqlari) aniqlangan. Aniqlangan brend tasdiqlarining mahalliy ipakchilik mahsulotlari brendlariga mijozlarning xabardorligi va sodiqligi aniqlashga qaratilgan marketing tadqiqotlari olib borilgan. Natijada ipakchilik mahsulotlarini boshqa mahsulotlardan ajratib turuvchi oʻziga xos xususiyatlari sifatida tanlangan moda, barqarorlik, soflik, ijodiylik, innovatsionlik, nafislik, noyoblik kabi brend identilarini mijozlarning brenddan xabardorlikka va sodiqlikka yuqori ijobiy taʼsirlari oʻrganilgan.

Kalit soʻzlar: brend, brend tasdigʻi, ipakchilik mahsulotlari, moda, barqarorlik, soflik, ijodiylik, innovatsionlik, nafislik, noyoblik.

Аннотация. В данной статье выявлено 13 брендовых идентичностей (подтверждений) для формирования брендов шелковых изделий. Маркетинговое исследование было проведено с целью определить осведомленность и лояльность клиентов к местным брендам изделий из шелка при выявленных одобрениях брендов. В результате были изучены такие особенности бренда, как мода, экологичность, чистота, креативность, инновации, элегантность, уникальность, которые выбраны в качестве характеристик, отличающих шелковые изделия от других продуктов, и оказывают большое положительное влияние на узнаваемость бренда среди клиентов. и лояльность.

Ключевые слова: бренд, поддержка бренда, шелковые изделия, мода, устойчивость, чистота, креативность, инновации, элегантность, уникальность.

Abstract. In this article, a total of 13 brand identities (confirmations) have been identified for the formation of brands of silk products. Marketing research was conducted to determine customer awareness and loyalty to local silk product brands of the identified brand endorsements. As a result, brand identities such as fashion, sustainability, purity, creativity, innovation, elegance, uniqueness, which are selected as the characteristics that distinguish silk products from other products, have been studied to have a high positive effect on customers' brand awareness and loyalty.

Keywords: brand, brand endorsement, silk products, fashion, sustainability, purity, creativity, innovation, elegance, uniqueness.



Комментарии


bottom of page