Eshmurodov Rustam Sayfiddin o‘g‘li
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 1 мин. чтения

TURIZM SOHASINING DAVLAT VA XUSUSIY TASHKILOTLARIDA XIZMAT KO‘RSATUVCHI XODIMLARIGA QO‘YILADIGAN TALABLAR VA SHAXSGA DOIR XUSUSIYATLAR
Eshmurodov Rustam Sayfiddin o‘g‘li Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti tayanch doktoranti E-mail: rustam.eshmurodov97@gmail.com
Annotatsiya
Turizm sohasining davlat va xususiy tashkilotlarida xizmat ko‘rsatuvchi xodimlarga qo‘yiladigan talablar va ularning shaxsga doir xususiyatlari mavzusi turizmning rivojlanishida va mijozlar ehtiyojini qondirishda muhim ahamiyat kasb etadi. Ushbu sohada kadrlar tayyorlashda talabalarning professional va shaxsiy fazilatlarini rivojlantirish, shuningdek, ular uchun aniq talablarni belgilash zaruratini keltirib chiqaradi. Bu maqolada mazkur talablar va xodimlarning shaxsiy sifatlari qanday bo‘lishi kerakligi ko‘rib chiqiladi.
Kalit so‘zlar: malaka talablar, shaxsiy fazilat, ko‘nikma, xizmat ko‘rsatish sifati, bilim va ko‘nikmalar, muloqot madaniyati.
АннотацияТема требований к работникам сферы обслуживания в государственных и частных организациях туристической сферы и их личностных характеристик имеет большое значение в развитии туризма и удовлетворенности клиентов. При подготовке кадров в этой сфере необходимо развивать профессиональные и личностные качества студентов, а также предъявлять к ним определенные требования. В данной статье рассматриваются эти требования и то, какими должны быть личные качества сотрудников.
Ключевые слова: квалификационные требования, личностные качества, навыки, качество обслуживания, знания и умения, культура общения.
AbstractThe topic of requirements for service personnel in public and private organizations in the tourism sector and their personal characteristics is of great importance in the development of tourism and in meeting customer needs. In the training of personnel in this field, it becomes necessary to develop the professional and personal qualities of students, as well as to set clear requirements for them. This article examines what these requirements and personal qualities of employees should be.
Keywords: qualification requirements, personal qualities, skills, quality of service, knowledge and skills, culture of communication.










Комментарии