Ismoilova Gulnora Fayzullaevna
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 2 мин. чтения

O‘ZGARISHLARNI BOSHQARISH: NAZARIYA VA RIVOJLANISH BOSQICHLARI
Ismoilova Gulnora Fayzullaevna Muhammad al-Xorazmiy nomidagi Toshkent axborot texnologiyalari universiteti Menejment va marketing kafedrasi mudiri, i.f.n., dos.
Annotatsiya
Ushbu maqolada o‘zgarishlarni boshqarish masalalari va unga ta’sir qiluvchi omillar haqida fikr yuritilgan. Ma’lumki, bugungi kunda o‘zgarishlarni boshqarish juda dolzarb mavzu bo‘lib, iqtisodiyotning asosiy jihatlariga aylanmoqda. Korxonalarning bozorda o‘z o‘rniga ega bo‘lishi va raqobatga qarshi kurashish uchun qanday chora-tadbirlar olib borishi ham olimlar tomonidan talqin qilingan. Zamonaviy iqtisodiyotda o‘zgarishlarni boshqarishning ahamiyati har bir sohada o‘z aksini topmoqda. Maqolada muallif tomonidan shu jihatlarga alohida e’tibor qaratilgan. Klassik olimlarning tadqiqotlari asosida qilingan bashoratlar bugungi kun iqtisodiyotida qanchalar aks ettirilgani talqin qilingan.
Kalit so‘zlar: menejment, o‘zgarishlarni boshqarish, tashkilot, zamonaviy iqtisodiyot, marketing, raqamli marketing, mobil xizmatlar
Aннотация
В данной статье рассматриваются вопросы управления изменениями и факторы, влияющие на него. Известно, что управление изменениями является сегодня очень актуальной темой и становится одним из основных аспектов экономики. Как предприятия занимают свое место на рынке и какие меры они принимают для борьбы с конкуренцией, тоже проанализированы в статье. В современной экономике важность управления изменениями проявляется во всех сферах. Именно этим аспектам автор уделяет в статье особое внимание. Прогнозы, сделанные на основе исследований ученых-классиков, интерпретируются как отраженные в современной экономике.
Ключевые слова: менеджмент, управление изменениями, организация, современная экономика, маркетинг, цифровой маркетинг, мобильные услуги
Abstract
This article discusses change management issues and the factors influencing it. It is known that change management is a very relevant topic today and is becoming one of the main aspects of the economy. How enterprises occupy their place in the market and what measures they take to combat competition are also analyzed in the article. In the modern economy, the importance of change management is manifested in all areas. These are the aspects that the author pays special attention to in the article. Forecasts made on the basis of research by classical scientists are interpreted as reflected in the modern economy.
Keywords: management, change management, organization, modern economy, marketing, digital marketing, mobile services










Комментарии