Jumayev Olimjon Sadullayevich
- Marketing jurnali 3-son

- 12 июн. 2024 г.
- 1 мин. чтения

KORXONA MARKETING FAOLIYATINI BOSHQARISHNING ZAMONAVIY MODELLARI
TDIU, tadqiqotchisi, DSc
Annotatsiya
Mazkur maqolada korxonalarda marketing faoliyatini tashkil etish va boshqarishning mohiyati, zamonaviy marketing konsepsiyalariga moslashuvchan boshqaruv strategiyalari hamda korxonaning marketing faoliyatini boshqarishning zamonaviy modellari nazariy jihatdan yoritib berilgan. Mijozlarga yoʻnaltirilgan marketingni boshqarishning anʼanaviy va raqamli vositalarini birlashtirish orqali qiymat yaratish modeli ishlab chiqilgan.
Kalit soʻzlar: marketing, marketingni boshqarish, marketing menejment, marketing faoliyati, raqamli marketing, “Marketing 4.0”, “Marketing 5.0”.
Аннотация
В данной статье освещены сущность организации и деятельностью на предприятии, стратегии управления, адаптированные к современным концепциям маркетинга и современным моделям управления маркетинговой деятельностью предприятия. Модель создания стоимости была разработана путем объединения традиционных и цифровых средств управления клиентоориентированным маркетингом.
Ключевые слова: маркетинг, управление маркетингом, управление маркетингом, маркетинговая деятельность, цифровой маркетинг, «Маркетинг 4.0», «Маркетинг 5.0».
Abstract
In this article, the essence of organization and management of marketing activities in enterprises, management strategies adapted to modern marketing concepts and modern models of management of marketing activities of the enterprise are explained theoretically. A value creation model has been developed by combining traditional and digital means of managing customer-centric marketing.
Key words: marketing, marketing management, marketing management, marketing activity, digital marketing, "Marketing 4.0", "Marketing 5.0".










Комментарии