Kadirova Maraljan Matyakubovna
- Marketing jurnali 2025 yil, 10-son

- 3 дня назад
- 1 мин. чтения

OʻZBEKISTONDA TERICHILIK SANOATINI RIVOJLANTIRISH
ISTIQBOLLARI
Kadirova Maraljan Matyakubovna
BuxDU, “Yashil iqtisodiyot va agrobiznes” kafedrasi dotsenti, PhD.
Annotatsiya
Ushbu maqolada Oʻzbekiston Respublikasida terichilik sanoatini
rivojlantirishning dolzarb masalalari, mavjud imkoniyatlar hamda istiqbollari
yoritilgan. Terini qayta ishlash, tayyor mahsulotlar ishlab chiqarish va eksport
salohiyatini oshirish orqali milliy iqtisodiyotga qoʻshiladigan hissani koʻpaytirish
muhim ahamiyat kasb etadi. Shuningdek, terichilik sanoatida xorijiy investitsiyalarni
jalb etish, mahalliy brendlarni rivojlantirish hamda ichki bozorni toʻldirish boʻyicha
istiqbolli yoʻnalishlar koʻrsatib oʻtilgan.
Kalit soʻzlar: qishloq xoʻjaligi, charm va poyabzal ishlab chiqarish, texnologiya,
eksport, diversifikatsiya, logistika, infratuzilma, marketing.
Аннотация
В статье рассматриваются актуальные проблемы, возможности и
перспективы развития кожевенной промышленности в Республике Узбекистан.
Большое значение имеет увеличение вклада в экономику страны за счёт
переработки кожи, производства готовой продукции и наращивания экспортного
потенциала. Также обозначены перспективные направления привлечения
иностранных инвестиций в кожевенную промышленность, развития местных
брендов и наполнения внутреннего рынка.
Ключевые слова: сельское хозяйство, производство кожи и обуви,
технологии, экспорт, диверсификация, логистика, инфраструктура, маркетинг.
Abstract
This article discusses the current issues, current opportunities and prospects for
the development of the leather industry in the Republic of Uzbekistan. Increasing the
contribution to the national economy through leather processing, production of finished
products and increasing export potential is of great importance. Also, promising areas
for attracting foreign investment in the leather industry, developing local brands and
filling the domestic market are indicated.
Keywords: agriculture, leather and footwear production, technology, export,
diversification, logistics, infrastructure, marketing.










Комментарии