Karimov Baxrom Ilxomjonovich TDIU, tadqiqotchi
- Marketing jurnali 1-son

- 12 апр. 2024 г.
- 1 мин. чтения

CHAKANA SAVDONING ZAMONAVIY SHAKLLARI VA ULARDA MARKETING INNOVATSIYALARIDAN FOYDALANISHNING XITOY TAJRIBASI
Annotatsiya. Mazkur maqolada chakana savdoni rivojlantirishda marketing innovatsiyalaridan foydalanishning Xitoy tajribasi oʻrganilgan. Chakana savdoning global rivojlanish indeksi mamlakatlar reytingi tahlil qilingan. Xitoy chakana savdo biznesi uchun oʻtkazilgan SWOT tahlil natijalaridan Oʻzbekiston chakana savdo biznesida foydalanish imkoniyatlari aniqlangan. Chakana savdoda marketing innovatsiyalaridan foydalanish boʻyicha taklif va tavsiyalar ishlab chiqilgan.
Kalit soʻzlar: savdo, chakana savdo, innovatsiya, marketing innovatsiyalari, Xitoy, chakana savdo biznesi, texnologik transformatsiya.
Аннотация. В данной статье рассматривается китайский опыт использования маркетинговых инноваций в развитии розничной торговли. Проанализирован рейтинг стран мира по индексу развития розничной торговли. Определены возможности использования результатов SWOT-анализа китайского розничного бизнеса в розничном бизнесе Узбекистана. Разработаны предложения и рекомендации по использованию маркетинговых инноваций в розничной торговле.
Ключевые слова: торговля, розничная торговля, инновации, маркетинговые инновации, Китай, розничный бизнес, технологическая трансформация.
Abstract. This article examines the Chinese experience of using marketing innovations in the development of retail trade. The ranking of the countries of the global development index of retail trade was analyzed. The possibilities of using the results of the SWOT analysis for the Chinese retail business in the retail business of Uzbekistan were determined. Proposals and recommendations on the use of marketing innovations in retail trade have been developed.
Keywords: trade, retail, innovation, marketing innovation, China, retail business, technological transformation.










Комментарии