top of page

Karimova Nafisabonu Djamshidovna

ree

LEVERAGING INNOVATIVE MARKETING STRATEGIES IN RETAIL

THROUGH DISTRIBUTED DATA AND KNOWLEDGE-BASED SYSTEMS

Karimova Nafisabonu Djamshidovna

PhD student, Tashkent State University of Economics

Abstract

In today’s competitive retail landscape, innovative marketing strategies are

essential. This paper explores how distributed data systems and knowledge-based

technologies can enhance marketing effectiveness. By analyzing data from diverse

sources and applying AI-driven insights, retailers can better understand customer

behavior and market trends. Knowledge-based systems enable personalized marketing

and precise targeting. A distributed approach improves scalability, responsiveness, and

security. The paper also addresses data privacy challenges. In conclusion, leveraging

advanced analytics and intelligent systems helps retailers gain a competitive edge and

achieve sustainable growth.

Keywords: innovative marketing strategies, retail industry, distributed data,

knowledge-based systems, customer engagement, advanced analytics, competitive

advantage.

Annotatsiya

Bugungi raqobatbardosh chakana savdo muhitida innovatsion marketing

strategiyalari muhim ahamiyatga ega. Ushbu maqolada tarqatilgan maʼlumotlar

tizimlari va bilimga asoslangan texnologiyalar marketing samaradorligini qanday

oshirishi mumkinligi tahlil qilinadi. Turli manbalardan olingan maʼlumotlarni tahlil

qilish va sunʼiy intellekt asosidagi tahliliy xulosalarni qoʻllash orqali chakana

sotuvchilar mijozlar xatti-harakati va bozor tendensiyalarini chuqurroq tushunishga

erishadilar. Bilimga asoslangan tizimlar marketingni shaxsiylashtirish va aniq maqsadli

auditoriyani aniqlash imkonini beradi. Tarqatilgan yondashuv tizimning

masshtablanishini, tezkorligini va xavfsizligini oshiradi. Maqolada, shuningdek,

maʼlumotlar maxfiyligi bilan bogʻliq muammolar ham koʻrib chiqiladi. Xulosa qilib

aytganda, ilgʻor analitika va aqlli tizimlardan foydalanish chakana savdo subyektlariga

raqobatbardoshlikni oshirish va barqaror oʻsishga erishishda yordam beradi.

Kalit soʻzlar: innovatsion marketing strategiyalari, chakana savdo sanoati,

tarqatilgan maʼlumotlar, bilimga asoslangan tizimlar, mijozlar bilan ishlash, ilgʻor

analitika, raqobat ustunligi.

Аннотация

В условиях современной конкурентной среды в розничной торговле

инновационные маркетинговые стратегии являются необходимостью. В данной

статье рассматривается, как распределённые системы данных и основанные на

знаниях технологии могут повысить эффективность маркетинга. Анализируя

данные из различных источников и применяя интеллектуальные выводы на базе

ИИ, ритейлеры получают более глубокое понимание поведения потребителей и рыночных тенденций. Системы, основанные на знаниях, способствуют

персонализации маркетинга и точному таргетированию. Распределённый подход

повышает масштабируемость, отзывчивость и уровень безопасности. Также в

статье рассматриваются вопросы конфиденциальности данных. В заключение

подчеркивается, что использование передовой аналитики и интеллектуальных

систем позволяет ритейлерам укрепить конкурентные позиции и обеспечить

устойчивый рост.

Ключевые слова: инновационные маркетинговые стратегии, розничная

торговля, распределённые данные, системы на основе знаний, взаимодействие с

клиентами, продвинутая аналитика, конкурентное преимущество.


Комментарии


bottom of page