top of page

Madyarova Muhlisa Abdulla qizi TDIU, tadqiqotchi


ree

BIZNESDA RAQAMLI STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISHNING SAMARADORLIGI


Аnnotatsiya. Maqolada raqamli strategiyalarining korxonalarning bozorga yoʻnaltirilgan faoliyatini yuritishdagi roli va ahamiyati ochib berilgan. Shuningdek, iqtisodiyotni raqamlashtirishga asoslangan mikro miqyosdagi biznesni kuchaytirish maqsadida raqamli strategiyasi orqali toʻgʻri qadamlar qoʻyilishi mumkinligi haqida xorijiy olimlarning ilmiy izlanishlariga mualliflik yondashuvlari keltirib oʻtilgan.

Kalit soʻzlar: raqamli marketing, strategiya, raqamli iqtisodiyot,biznes, elektron, internet, tarmoq, texnologiya, innovatsiya, rivojlanish, resurs, aloqa, talab, axborot, kommunikatsiya, platforma, jarayon, xizmatlar. 


Аннотация. В статье раскрывается роль и значение цифровой стратегии в рыночно-ориентированной деятельности предприятий. Также авторские подходы к научным исследованиям зарубежных учёных о правильных шагах могут быть предприняты через цифровую стратегию в целях укрепления микробизнеса на основе цифровизации экономики.

Ключевые слова: Цифровой маркетинг, стратегия, цифровой, экономика, бизнес, электроника, Интернет, сеть, технология, инновации, развитие, ресурс, коммуникация, спрос, информация, коммуникация, платформа, процесс, услуги.


Abstract. The article reveals the role and importance of digital strategy in the market-oriented activities of enterprises. Also, the authorʼs approaches to the scientific research of foreign scientists about the right steps can be taken through the digital strategy in order to strengthen the micro-scale business based on the digitization of the economy.

Keywords: Digital marketing, strategy, digital, economy, business, electronic, internet, network, technology, innovation, development, resource, communication, demand, information, communication, platform, process, services.



Комментарии


bottom of page