Mamatraimov Islom Mamanazarovich
- Marketing jurnali 5-son 2025 yil

- 11 июн.
- 2 мин. чтения

TIKUV-TRIKOTAJ KORXONALARDA STRATEGIK MENEJMENTNING SAMARADORLIGINI BAHOLASHNING SKORING TIZIMI
Mamatraimov Islom Mamanazarovich
TDIU mustaqil tadqiqotchisi
Annotatsiya
Maqolada zamonaviy iqtisodiy sharoitlarda raqobatbardoshlik va bozordagi barqaror pozitsiyani saqlab qolishda korxonalarda strategik yondashuvni, samarali boshqaruv tizimlarini joriy etish masalalari tadqiq etilgan boʻlib, eksport salohiyati yuqori tarmoqlardan biri boʻlgan tikuv-trikotaj sanoatida bu jarayon yanada dolzarb ahamiyat kasb etishi muallif tomonidan asoslangan. Shuningdek, raqobat kuchayib borayotgan bir paytda korxonalarning uzoq muddatli muvaffaqiyati strategik qarorlar qanchalik toʻgʻri va oʻz vaqtida qabul qilinishiga bogʻliq ekanligi asoslanib, mualliflik yondashuvlari asoslangan.
Kalit soʻzlar: strategiya, menejment, strategik menejment, brend, imij, boshqaruv, samaradorlik, skoring, salohiyat, samara, innovatsiya, menejer, raqobat.
Abstract
The article examines the issues of implementing a strategic approach and effective management systems in enterprises to maintain competitiveness and a stable position in the market in modern economic conditions, and the author argues that this process is of particular importance in the garment and knitwear industry, which is one of the sectors with high export potential. The authorʼs approach is also based on the fact that the long-term success of enterprises in a time of increasing competition depends on how correctly and timely strategic decisions are made.
Keywords: strategy, management, strategic management, brand, image, management, efficiency, scoring, potential, effectiveness, innovation, manager, competition.
Аннотация
В статье рассматриваются вопросы внедрения стратегического подхода и эффективных систем управления на предприятиях для сохранения конкурентоспособности и устойчивого положения на рынке в современных экономических условиях, и автор утверждает, что этот процесс имеет особое значение в швейно-трикотажной промышленности, которая является одной из отраслей с высоким экспортным потенциалом. Подход автора также основан на том, что долгосрочный успех предприятий в условиях усиливающейся конкуренции зависит от того, насколько правильно и своевременно принимаются стратегические решения.
Ключевые слова: стратегия, управление, стратегическое управление, бренд, имидж, менеджмент, эффективность, оценка, потенциал, результативность, инновации, менеджер, конкуренция.










Комментарии