top of page

Matyakubova Aziza Atabekovna

ree

KORXONA IMIJINI MUSTAHKAMLASHDA MEDIA MARKETINGNING

KOMMUNIKATIV AHAMIYATI

Matyakubova Aziza Atabekovna

Urganch Davlat Universiteti

Iqtisodiyot kafedrasi oʻqituvchisi

Annotatsiya

Ushbu maqolada dunyo bozorida raqobat kuchayib borayotgan bir paytda,

korxonalar uchun faqat sifatli mahsulot ishlab chiqarish yetarli emas. Mahsulotlarni

sotish, ularni bozorlarda imijini oshirish, mijozlar bilan doimiy kommunikatsiya olib

borish va ijobiy jamoatchilik fikrini shakllantirish orqali bozorda oʻz oʻrnini

mustahkamlash uchun media marketingdan samarali foydalanish boʻyicha tahlil

oʻtkazilgan va tavsiyalar berilgan.

Kalit soʻzlar: Zamonaviy marketing, raqamli kommunikatsiya, media marketing,

kontent marketing, кorxona imiji.

Abstract. This article analyzes and provides recommendations on the effective use

of media marketing to strengthen market positions by selling products, improving their

image in the market, maintaining constant communication with customers, and creating

positive public opinion, as competition in todayʼs global market is increasing.

Keywords: Modern marketing, digital communication, media marketing, content

marketing, corporate image.

Аннотация

В этой статье объясняется, что в условиях растущей конкуренции на

современном мировом рынке компаниям недостаточно просто производить

качественную продукцию. Проведен анализ и даны рекомендации по

эффективному использованию медиамаркетинга для укрепления позиций на

рынке путем сбыта продукции, улучшения своего имиджа на рынках,

поддержания постоянной коммуникации с клиентами и формирования

позитивного общественного мнения.

Ключевые слова: Современный маркетинг, цифровые коммуникации,

медиамаркетинг, контент-маркетинг, корпоративный имидж.


Комментарии


bottom of page