Matyakubova Aziza Atabekovna
- Marketing jurnali 2025 yil, 8-son

- 2 сент.
- 1 мин. чтения

KORXONA IMIJINI MUSTAHKAMLASHDA MEDIA MARKETINGNING
KOMMUNIKATIV AHAMIYATI
Matyakubova Aziza Atabekovna
Urganch Davlat Universiteti
Iqtisodiyot kafedrasi oʻqituvchisi
E-mail: aziza.matyakubova11@gamil.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada dunyo bozorida raqobat kuchayib borayotgan bir paytda,
korxonalar uchun faqat sifatli mahsulot ishlab chiqarish yetarli emas. Mahsulotlarni
sotish, ularni bozorlarda imijini oshirish, mijozlar bilan doimiy kommunikatsiya olib
borish va ijobiy jamoatchilik fikrini shakllantirish orqali bozorda oʻz oʻrnini
mustahkamlash uchun media marketingdan samarali foydalanish boʻyicha tahlil
oʻtkazilgan va tavsiyalar berilgan.
Kalit soʻzlar: Zamonaviy marketing, raqamli kommunikatsiya, media marketing,
kontent marketing, кorxona imiji.
Abstract. This article analyzes and provides recommendations on the effective use
of media marketing to strengthen market positions by selling products, improving their
image in the market, maintaining constant communication with customers, and creating
positive public opinion, as competition in todayʼs global market is increasing.
Keywords: Modern marketing, digital communication, media marketing, content
marketing, corporate image.
Аннотация
В этой статье объясняется, что в условиях растущей конкуренции на
современном мировом рынке компаниям недостаточно просто производить
качественную продукцию. Проведен анализ и даны рекомендации по
эффективному использованию медиамаркетинга для укрепления позиций на
рынке путем сбыта продукции, улучшения своего имиджа на рынках,
поддержания постоянной коммуникации с клиентами и формирования
позитивного общественного мнения.
Ключевые слова: Современный маркетинг, цифровые коммуникации,
медиамаркетинг, контент-маркетинг, корпоративный имидж.










Комментарии