top of page

Maxmudov Faxriddin Umarovich


ree

OLIY TA’LIM MUASSASALARI RAQOBATBARDOSHLIGINI OSHIRISHNING MARKETING STRATEGIYALARI 

Maxmudov Faxriddin Umarovich

TAFU, Tarmoqlar iqtisodiyoti kafedrasi tadqiqotchisi

Annotatsiya 

Mazkur maqolada oliy ta’lim muassasalarida raqobat sharoitida uning raqobatbardoshligini oshirishning marketing strategiyalari ishlab chiqilgan va tavsiyalar berilgan. Ilmiy maqolada oliy ta’lim tizimida marketingning o‘rni, oliy ta’lim raqobatbardoshligini oshirishda marketing strategiyalarini ishlab chiqish va ularni amalga oshirish yo‘llari ishlab chiqilgan. Oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshligiga ta’sir ko‘rsatuvchi omillar ilmiy tadqiqot manbalarini o‘rganish asosida bir necha tasniflarga bo‘linib o‘rganilgan. Toshkent amaliy fanlar universiteti faoliyati va raqobatbardoshlik omillari statistik tahlil qilingan. Tahlil natijalariga asoslangan holda oliy ta’lim muassasalarining raqobatbardoshligini ta’minlash imkonini beradigan sifatni boshqarish bo‘yicha bir nechta tavsiyalar berilgan.

Kalit so‘zlar: oliy ta’lim, marketing xizmatlari, marketing tahlil, statistik tahlil, marketing strategiyalari, marketing so‘rovnomalari, KPI, raqamli marketing, integratsiya

Аннотция

В научной статье описывается роль маркетинга в системе высшего образования, разработка маркетинговых стратегий и способы их реализации в повышении конкурентоспособности высшего образования. Факторы, влияющие на конкурентоспособность вузов, классифицируются на основе изучения источников научных исследований. Предложены несколько факторов влияющие на конкурентоспособность образовательного учреждения. Деятельность “Ташкент амалий фанлар университети” и факторы конкурентоспособности статистически проанализированы. По результатам анализа предложены несколько факторов позволяющие определять конкурентоспособность вузов.

Ключевые слова: Высшее образование, маркетинговые услуги, маркетинговый анализ, статистический анализ, маркетинговые стратегии, маркетинговые вопросники, КРI, цифровой маркетинг, интеграция.

Abstract 

The scientific article describes the role of marketing in the higher education system, the development of marketing strategies and ways to implement them in improving the competitiveness of higher education. Factors influencing the competitiveness of higher education institutions are classified based on the study of sources of scientific research. Some factors for determining the level of competitiveness of an educational institution is proposed. Activities of “Toshkent Amaliy Fanlar Universiteti” and factors of competitiveness are statistically analyzed. Based on the results of the analysis, a marketing model of quality management that allows to ensure the competitiveness of higher education institutions is proposed.

Key words: higher education, marketing services, marketing analysis, statistical analysis, marketing strategies, marketing questionnaire, KPI, digital marketing, integration.



Комментарии


bottom of page