top of page

Maxmudov Faxriddin Umarovich

ree

OLIY TAʼLIM MUASSASALARIDA MAQSADLI AUDITORIYANI

ANIQLASHDA SUNIY INTELLEKT VOSITALARI VA ULARDA

MARKETING STRATEGIYALARINI QOʻLLASH

Maxmudov Faxriddin Umarovich

TAFU, Tarmoqlar iqtisodiyoti kafedrasi tadqiqotchisi

Annotatsiya

Mazkur tadqiqotda sun’iy intellekt texnologiyalarining oliy ta’lim muassasalarida

marketing strategiyalariga integratsiyalashuvi tahlil qilinadi. Foydalanuvchi

segmentatsiyasi, tavsiya tizimlari, raqamli kommunikatsiya va “Smart universitet”

modeli asosida AI vositalarining ta’lim muassasalari faoliyatini optimallashtirishdagi

roli yoritilgan. Xalqaro adabiyotlar sharhi asosida konseptual yondashuvlar ishlab

chiqilgan hamda samarali boshqaruv va shaxsiylashtirilgan marketingning AI

asosidagi modeli taklif etilgan.

Kalit so‘zlar: sun’iy intellekt, oliy ta’lim, raqamli marketing, segmentatsiya,

tavsiya tizimi, boshqaruv, smart universitet.

Аннотация

В настоящем исследовании проанализирована интеграция технологий

искусственного интеллекта в маркетинговые стратегии высших учебных

заведений. Раскрыта роль AI в оптимизации деятельности университетов на

основе сегментации пользователей, рекомендательных систем, цифровых

коммуникаций и концепции «Умного университета». На основе международного

обзора литературы разработаны концептуальные подходы и предложена модель

персонализированного маркетинга и эффективного управления на основе AI.

Ключевые слова: искусственный интеллект, высшее образование,

цифровой маркетинг, сегментация, рекомендательная система, управление,

умный университет.

Abstract

This study analyzes the integration of artificial intelligence technologies into the

marketing strategies of higher education institutions. The role of AI tools in optimizing

university operations is revealed through user segmentation, recommendation systems,

digital communication, and the “Smart University” model. Based on an international

literature review, conceptual approaches are developed and a model of AI-based

personalized marketing and strategic management is proposed.

Keywords: artificial intelligence, higher education, digital marketing,

segmentation, recommendation system, management, smart university.


Комментарии


bottom of page