top of page

Maxmudov Faxriddin Umarovich

ree

OʻZBEKISTON RESPUBLIKASIDA OLIY TAʼLIM TASHKILOTLARINING IJTIMOIY TARMOQLARDAGI REYTINGINI BAHOLASHGA YONDASHUVLAR

Maxmudov Faxriddin Umarovich

Toshkent amaliy fanlar universiteti

“Umum-iqtisodiy fanlar” kafedrasi tadqiqotchisi

Annotatsiya

Maqolada oliy taʼlim tashkilotlarida talabalarni jalb qilish va ular bilan aloqani yoʻlga qoʻyishda ijtimoiy tarmoq platformalarining oʻsib borayotgan ahamiyati hamda strategik oʻrni tahlil qilinadi. Taʼlim sohasidagi marketingning anʼanaviy usullari bilan solishtirganda, ijtimoiy tarmoqlarning potensial abituriyentlar bilan samarali aloqa oʻrnatishdagi afzalliklari ochib beriladi. Facebook, Instagram, Telegram, YouTube va TikTok kabi platformalar orqali taʼlim tashkilotlari oʻzlarining akademik imkoniyatlari, ilmiy faoliyati va talabalar erishgan yutuqlarni jonli hamda interaktiv tarzda namoyish etish orqali universitetlarning tanilishini oshiradi va ularning marketing faoliyatiga sezilarli hissa qoʻshadi. Shu bois, oliy taʼlim tashkilotlarining ijtimoiy tarmoqlardagi reytingini tahlil qilish va baholashga yondashuvlarni ishlab chiqish muhim tadqiqot yoʻnalishidir.

Kalit soʻzlar: oliy taʼlim, talabalarni jalb qilish, ijtimoiy tarmoqlar, marketing strategiyasi, abituriyentlar, brend qadriyatlari, universitet hayoti, virtual tur, ikki tomonlama muloqot, raqobatbardoshlik, raqamli marketing.

Аннотация

В статье рассматриваются растущее значение и стратегическая роль социальных сетей в привлечении студентов и налаживании коммуникации в учреждениях высшего образования. По сравнению с традиционными методами маркетинга в сфере образования, социальные сети обладают преимуществами в установлении прямого и эффективного взаимодействия с потенциальными абитуриентами. Через такие платформы, как Facebook, Instagram, Telegram, YouTube и TikTok, образовательные учреждения демонстрируют свои академические возможности, научную деятельность и достижения студентов в интерактивной форме, повышая узнаваемость университета и эффективность его маркетинговой деятельности. Таким образом, анализ и разработка подходов к оценке рейтинга университетов в социальных сетях являются важным направлением исследования.

Ключевые слова: высшее образование, привлечение студентов, социальные сети, маркетинговая стратегия, абитуриенты, ценности бренда, студенческая жизнь, виртуальный тур, двусторонняя коммуникация, конкурентоспособность, цифровой маркетинг.

Abstract

The article analyzes the growing importance and strategic role of social media platforms in attracting students and establishing effective communication within higher education institutions. Compared to traditional marketing methods in the education sector, social networks offer distinct advantages in engaging potential applicants directly and efficiently. Through platforms such as Facebook, Instagram, Telegram, YouTube, and TikTok, educational institutions showcase their academic opportunities, research activities, and student achievements in an interactive manner, thereby enhancing university visibility and contributing to their overall marketing performance. Consequently, developing analytical approaches to assess and evaluate universitiesʼ social media rankings represents a significant research direction.

Keywords: higher education, student recruitment, social media, marketing strategy, applicants, brand values, university life, virtual tour, two-way communication, competitiveness, digital marketing.


Комментарии


bottom of page