Maxmudov Tohirjon Olimjonovich
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 1 мин. чтения

TIKUV-TRIKOTAJ KORXONASI BRENDINI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYASI
Maxmudov Tohirjon Olimjonovich
Namangan muhandislik texnologiya institute
“Menejment va Marketing” kafedrasi dotsenti
Annotatsiya
Ushbu maqola milliy brendlarni yaratish va xalqaro bozorda ularning raqobatbardoshligini oshirish, Oʻzbekistonda tikuv-trikotaj korxonalarining innovatsion texnologiyalar va dizayn ishlanmalarini keng qoʻllashi, xalqaro brendlarga mos mahsulotlar ishlab chiqarishi uchun yaratilayotgan shart-sharoitlar tahlil qilingan. Shuningdek, brend strategiyasini ishlab chiqish jarayoni, brend yaratish bosqichlari va “Fratella case” brendini muvaffaqiyatini taʼminlashdagi roli ko‘rib chiqilgan.
Kalit soʻzlar: tikuv-trikotaj sanoati, milliy brend, brending strategiyasi, bozor, raqobatbardoshlik, innovatsion texnologiyalar, mahsulot jozibadorligi, marketing strategiyasi, iqtisodiy rivojlanish.
Аннотация
В данной статье проведен анализ создания национальных брендов и повышения их конкурентоспособности на международном рынке, применения инновационных технологий и дизайнерских разработок в швейно-трикотажных предприятиях Узбекистана, а также условий для производства продукции, соответствующей стандартам международных брендов. Кроме того, рассмотрены процесс разработки стратегии бренда, этапы создания бренда и роль в обеспечении успеха бренда «Fratella case».
Ключевые слова: швейно-трикотажная промышленность, национальный бренд, стратегия брендинга, рынок, конкурентоспособность, инновационные технологии, привлекательность продукции, маркетинговая стратегия, экономическое развитие.
Abstract
This article analyzes the creation of national brands and the enhancement of their competitiveness in the international market, the application of innovative technologies and design developments in Uzbekistan's sewing and knitting enterprises, and the conditions created for producing products that meet the standards of international brands. Additionally, it examines the process of developing a branding strategy, the stages of brand creation, and the role in ensuring the success of the "Fratella case" brand.
Keywords: sewing and knitting industry, national brand, branding strategy, market, competitiveness, innovative technologies, product attractiveness, marketing strategy, economic development.










Комментарии