Mirzajonova Maftunaxon Jaxongir qizi
- Marketing jurnali 2025 yil, 6-son

- 5 июл.
- 1 мин. чтения

TIJORAT BANKLARIDA REBRENDING VOSITASIDA MARKETING
INNOVATSIYALARINI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYALARI
Mirzajonova Maftunaxon Jaxongir qizi
Toshkent xalqaro moliyaviy boshqaruv va
texnologiyalar universiteti
katta o‘qituvchisi
E-mail: m.mirzajonova@tift.uz
Annotatsiya
Maqolada tijorat banklarida rebrending jarayonining marketing innovatsiyalarini
tatbiq etishdagi o‘rni tahlil qilingan. Rebrendingning bank xizmatlari sifatini oshirish,
mijoz ishonchini kuchaytirish, ichki boshqaruv tizimini rivojlantirish hamda
raqobatbardoshlikni mustahkamlashdagi ahamiyati ko‘rsatilgan. Tahlillar asosida
rebrendingning samarali amalga oshirilishi bankning umumiy rivojlanishiga ijobiy
ta’sir ko‘rsatishi haqida xulosalar berilgan. Takliflar orqali bank faoliyatini yanada
yaxshilash yo‘llari tavsiya etilgan.
Kalit so‘zlar: rebrending, tijorat banklari, marketing innovatsiyasi, xizmat sifati,
raqobatbardoshlik.
Аннотация
В статье рассмотрена роль процесса ребрендинга в коммерческих банках в
реализации маркетинговых инноваций. Показано значение ребрендинга для
повышения качества банковских услуг, укрепления доверия клиентов, развития
внутренней системы управления и повышения конкурентоспособности. На
основе анализа сделаны выводы о положительном влиянии эффективного
ребрендинга на развитие банка. Предложены пути улучшения деятельности
банков.
Ключевые слова: ребрендинг, коммерческие банки, маркетинговая
инновация, качество услуг, конкурентоспособность.
Abstract
The article analyzes the role of rebranding in commercial banks in implementing
marketing innovations. The importance of rebranding for improving service quality,
strengthening customer trust, developing internal management systems, and enhancing
competitiveness is highlighted. The analysis concludes that effective rebranding
positively affects the overall development of banks. Recommendations for improving
banking activities are provided.
Keywords: rebranding, commercial banks, marketing innovation, service quality,
competitiveness.










Комментарии