top of page

Mirzajonova Maftunaxon Jaxongir qizi

ree

TIJORAT BANKLARIDA REBRENDING VOSITASIDA MARKETING

INNOVATSIYALARINI RIVOJLANTIRISH STRATEGIYALARI

Mirzajonova Maftunaxon Jaxongir qizi

Toshkent xalqaro moliyaviy boshqaruv va

texnologiyalar universiteti

katta o‘qituvchisi

Annotatsiya

Maqolada tijorat banklarida rebrending jarayonining marketing innovatsiyalarini

tatbiq etishdagi o‘rni tahlil qilingan. Rebrendingning bank xizmatlari sifatini oshirish,

mijoz ishonchini kuchaytirish, ichki boshqaruv tizimini rivojlantirish hamda

raqobatbardoshlikni mustahkamlashdagi ahamiyati ko‘rsatilgan. Tahlillar asosida

rebrendingning samarali amalga oshirilishi bankning umumiy rivojlanishiga ijobiy

ta’sir ko‘rsatishi haqida xulosalar berilgan. Takliflar orqali bank faoliyatini yanada

yaxshilash yo‘llari tavsiya etilgan.

Kalit so‘zlar: rebrending, tijorat banklari, marketing innovatsiyasi, xizmat sifati,

raqobatbardoshlik.

Аннотация

В статье рассмотрена роль процесса ребрендинга в коммерческих банках в

реализации маркетинговых инноваций. Показано значение ребрендинга для

повышения качества банковских услуг, укрепления доверия клиентов, развития

внутренней системы управления и повышения конкурентоспособности. На

основе анализа сделаны выводы о положительном влиянии эффективного

ребрендинга на развитие банка. Предложены пути улучшения деятельности

банков.

Ключевые слова: ребрендинг, коммерческие банки, маркетинговая

инновация, качество услуг, конкурентоспособность.

Abstract

The article analyzes the role of rebranding in commercial banks in implementing

marketing innovations. The importance of rebranding for improving service quality,

strengthening customer trust, developing internal management systems, and enhancing

competitiveness is highlighted. The analysis concludes that effective rebranding

positively affects the overall development of banks. Recommendations for improving

banking activities are provided.

Keywords: rebranding, commercial banks, marketing innovation, service quality,

competitiveness.


Комментарии


bottom of page