top of page

Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich


ree

TIKUV-TRIKOTAJ KORXONALARIDA MARKETING FAOLIYATI

NATIJADORLIGI VA UNI SAMARALI BOSHQARISH

Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich

Toshkent toʻqimachilik va yengil sanoat instituti

mustaqil izlanuvchisi

ORCID: 0009-0003-5987-9341

Annotatsiya

Ushbu maqolada toʻqimachilik korxonalarida mavjud boʻlgan barcha marketing

resurslari holati hamda ulardan foydalanish darajasi inobatga olingan holda marketing

faoliyatining natijadorligi va uni boshqarishning oʻziga xos xususiyatlari masalasi

oʻrganilgan.

Kalit soʻzlar: marketing, marketing natijadorligi, marketing natijadorligini

boshqarish, tikuv-trikotaj korxonasi.

Аннотация

В данной статье рассматривается вопрос эффективности маркетинговой

деятельности и особенности ее управления с учетом состояния всех

маркетинговых ресурсов, имеющихся на текстильных предприятиях, и уровня их

использования.

Ключевые слова: маркетинг, эффективность маркетинга, управление

эффективностью маркетинга, швейно-трикотажное предприятие.

Abstract

This artisle examines the issue of the effestiveness of marketing astivities and the

spesifis features of its management, taking into assount the state of all marketing

resourses available in textile enterprises and the level of their use.

Keywords: marketing, marketing effestiveness, marketing effestiveness

management, sewing and knitting enterprise.


Комментарии


bottom of page