Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich
- Marketing jurnali 2025 yil, 10-son

- 3 дня назад
- 1 мин. чтения

TIKUV-TRIKOTAJ KORXONALARIDA MARKETING FAOLIYATI
NATIJADORLIGI VA UNI SAMARALI BOSHQARISH
Muminov Dilmurod Toʻxtasinovich
Toshkent toʻqimachilik va yengil sanoat instituti
mustaqil izlanuvchisi
ORCID: 0009-0003-5987-9341
E-mail: muminovdt@mail.ru
Annotatsiya
Ushbu maqolada toʻqimachilik korxonalarida mavjud boʻlgan barcha marketing
resurslari holati hamda ulardan foydalanish darajasi inobatga olingan holda marketing
faoliyatining natijadorligi va uni boshqarishning oʻziga xos xususiyatlari masalasi
oʻrganilgan.
Kalit soʻzlar: marketing, marketing natijadorligi, marketing natijadorligini
boshqarish, tikuv-trikotaj korxonasi.
Аннотация
В данной статье рассматривается вопрос эффективности маркетинговой
деятельности и особенности ее управления с учетом состояния всех
маркетинговых ресурсов, имеющихся на текстильных предприятиях, и уровня их
использования.
Ключевые слова: маркетинг, эффективность маркетинга, управление
эффективностью маркетинга, швейно-трикотажное предприятие.
Abstract
This artisle examines the issue of the effestiveness of marketing astivities and the
spesifis features of its management, taking into assount the state of all marketing
resourses available in textile enterprises and the level of their use.
Keywords: marketing, marketing effestiveness, marketing effestiveness
management, sewing and knitting enterprise.










Комментарии