top of page

Musayeva Shoira Azimovna

ree

ISHLAB CHIQARISH KORXONASIDA ASSORTIMENT SIYOSATINI TAKOMILLASHTIRISHNING ASOSIY YOʻNALISHLARI

Musayeva Shoira Azimovna

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti

Marketing kafedrasi professori

Usmonova Dilfuza Ilxomovna

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti

Marketing kafedrasi dotsenti

Annotatsiya

Mazkur maqolada iqtisodiy faoliyatini baholash koʻnikmalarini hosil etish, tashqi iqtisodiy faoliyat bilan bogʻliq boʻlgan shartnomalar tuzish, hamkorlarni tanlash, xalqaro marketing tamoyillaridan oʻz faoliyatlarida foydalanish, shular asosida qarorlar qabul qilish, ishlab chiqarish samaradorligini oshirishning, jahon bozoriga raqobatbardosh mahsulotlar chiqarish, qudratli omili sifatida maydonga chiqadi, eksport imkoniyatlari koʻrib chiqilgan.

Kalit soʻzlar: Korxona, bozor, samaradorlik, eksport, raqobat, strategiya.

Аннотация

В данной статье рассматрывается навыки оценки экономической деятельности, заключения договоров, связанных с внешнеэкономической деятельностью, выбора партнеров, использования принципов международного маркетинга в своей деятельности, принятия решений на их основе, повышения эффективности производства, мирового выпуска конкурентоспособной продукции. на рынок является мощным фактором, рассматриваются возможности экспорта.

Ключевые слова: Предприятие, рынок, эффективность, экспорт, конкуренция, стратегия.

Abstract

In this article, the skills of evaluating economic activity, concluding contracts related to foreign economic activity, choosing partners, using the principles of international marketing in their activities, making decisions based on these, increasing production efficiency, world the release of competitive products to the market is a powerful factor, export opportunities are considered.

Keywords: Enterprise, market, efficiency, export, competition, strategy



Комментарии


bottom of page