Musayeva Shoira Azimovna
- Marketing jurnal 8-son

- 12 нояб. 2024 г.
- 1 мин. чтения

ISHLAB CHIQARISH KORXONASIDA ASSORTIMENT SIYOSATINI TAKOMILLASHTIRISHNING ASOSIY YOʻNALISHLARI
Musayeva Shoira Azimovna
Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
Marketing kafedrasi professori
Usmonova Dilfuza Ilxomovna
Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
Marketing kafedrasi dotsenti
E-mail: musaeva_shoira@mail.ru
Annotatsiya
Mazkur maqolada iqtisodiy faoliyatini baholash koʻnikmalarini hosil etish, tashqi iqtisodiy faoliyat bilan bogʻliq boʻlgan shartnomalar tuzish, hamkorlarni tanlash, xalqaro marketing tamoyillaridan oʻz faoliyatlarida foydalanish, shular asosida qarorlar qabul qilish, ishlab chiqarish samaradorligini oshirishning, jahon bozoriga raqobatbardosh mahsulotlar chiqarish, qudratli omili sifatida maydonga chiqadi, eksport imkoniyatlari koʻrib chiqilgan.
Kalit soʻzlar: Korxona, bozor, samaradorlik, eksport, raqobat, strategiya.
Аннотация
В данной статье рассматрывается навыки оценки экономической деятельности, заключения договоров, связанных с внешнеэкономической деятельностью, выбора партнеров, использования принципов международного маркетинга в своей деятельности, принятия решений на их основе, повышения эффективности производства, мирового выпуска конкурентоспособной продукции. на рынок является мощным фактором, рассматриваются возможности экспорта.
Ключевые слова: Предприятие, рынок, эффективность, экспорт, конкуренция, стратегия.
Abstract
In this article, the skills of evaluating economic activity, concluding contracts related to foreign economic activity, choosing partners, using the principles of international marketing in their activities, making decisions based on these, increasing production efficiency, world the release of competitive products to the market is a powerful factor, export opportunities are considered.
Keywords: Enterprise, market, efficiency, export, competition, strategy










Комментарии