Musyeva Shoira Azimovna
- Marketing jurnali 3-son

- 12 июн. 2024 г.
- 1 мин. чтения

MAISHIY XIZMATLAR BOZORINI TASHKIL ETISH VA RIVOJLANTIRISHDA ZAMONAVIY YONDASHUVLAR
Musyeva Shoira Azimovna
Samarqand iqtisodiyot va servis instiiuti
Marketing kafedrasi professori
Usmonova Dilfuza Ilkomovna
Samarqand iqtisodiyot va servis instiiuti
Marketing kafedrasi dotsenti
Email:musaeva_shoira@mail.ru
Annotatsiya
Ushbu maqolada zamonaviy sharoitlarda maishiy xizmat koʼrsatish korxonalarini joylashtirishning zamonaviy tendensiyalari masalasi koʼrib chiqiladi. Tahlil yangi binolar hududlarida maishiy xizmat koʼrsatish korxonalari tarmogʼini rivojlantirish tamoyillari oʼzgarganligini, shuningdek, turarjoy massivlarining chakana savdo va maishiy infratuzilmasini rejalashtirishga yondashuvlarni takomillashtirish zarurligini koʼrsatadi. Soʼrov natijalariga koʼra, muallif alohida xizmatlar isteʼmolchilarining xatti-harakatlariga taʼsir qiluvchi omillarni oʼrganib chiqdi.
Kalit soʼzlar: shaxsiy xizmatlar, korxonalarning joylashuvi, anketa soʼrovi, shaxsiy xizmatlar korxonalarini rejalashtirish.
Аннотация
В данной статье изучается вопрос современных тенденций размещения предприятий бытового сервиса в современных условиях. Анализ показывает изменения в принципах развития сети предприятий бытовых услуг в районах новостроек, а также необходимость совершенствования подходов к планированию торгово-бытовой инфраструктуры жилых массивов. На основании результатов опроса, автором изучены факторы, влияющие на поведение потребителей индивидуальных услуг.
Ключевые слова: бытовые услуги, размещение предприятий, анкетный опрос, планирование предприятий бытовых услуг
Abstract
This article examines the issue of modern trends in the placement of consumer services enterprises in modern conditions. The analysis shows changes in the principles of development of a network of consumer services enterprises in the areas of new buildings, as well as the need to improve approaches to planning the retail and consumer infrastructure of residential areas. Based on the survey results, the author studied the factors influencing the behavior of consumers of individual services.
Key words: personal services, placement of enterprises, questionnaire survey, planning of personal services enterprises.










Комментарии