Musyeva Shoira Azimovna
- Marketing jurnal 8-son

- 12 нояб. 2024 г.
- 1 мин. чтения

DORI-DARMON MAXSULOTLARINNG TOVAR TARQATISH KANALLARINI TAKOMILLASHTIRISH YOʻLLARI
Musyeva Shoira Azimovna
Samarqand iqtisodiyot va servis instituti
Marketing kafedrasi professori
Annotatsiya
Mazkur maqolada tovar tarqatish, sotishni ragʻbatlantirish, aloqalarni oʻrnatish, tovarni isteʼmolchilar talabiga muvofiq holda keltirish. muzokaralar oʻtkazish, tovar harakatini tashkil qilish, moliyalashtirish va tavakkalchilikni oʻz zimmasiga olish hamda taqsimot kanallari oʻzining uzunligi, kengligi va pogʻonalari soni koʻrib chiqilgan.
Kalit soʻzlar: Dori-darmon, tovar tarqatish, isteʼmolchi, farmatsevtika, mahsulot, ijtimoiy,siyosiy, rivojlanish, ragʻbatlantirish.
Abstract
In this article, distribution of goods, promotion of sales, establishment of contacts, delivery of goods in accordance with consumer demand. negotiation, organization of goods movement, financing and risk taking and distribution channels in their length, width and number of steps are considered.
Keywords: medicine, distribution, consumer, pharmaceutical, product, social, political, development, promotion.
Аннотация
В данной статье рассматриваются распространение товаров, стиму-лирование продаж, установление контактов, доставка товаров в соответствии с потребительским спросом. рассматриваются переговоры, органи-зация движения товаров, финансирование и принятие рисков, а также каналы распределения по их длине, ширине и количеству шагов.
Ключевые слова: медицина, дистрибуция, потребитель, фармацевтика, продукт, социальная, политическая, развитие, продвижение.










Комментарии