top of page

Musyeva Shoira Azimovna


ree

DORI-DARMON MAXSULOTLARINNG TOVAR TARQATISH KANALLARINI TAKOMILLASHTIRISH YOʻLLARI

Musyeva Shoira Azimovna

Samarqand iqtisodiyot va servis instituti

Marketing kafedrasi professori

Annotatsiya

Mazkur maqolada tovar tarqatish, sotishni ragʻbatlantirish, aloqalarni oʻrnatish, tovarni isteʼmolchilar talabiga muvofiq holda keltirish. muzokaralar oʻtkazish, tovar harakatini tashkil qilish, moliyalashtirish va tavakkalchilikni oʻz zimmasiga olish hamda taqsimot kanallari oʻzining uzunligi, kengligi va pogʻonalari soni koʻrib chiqilgan.

Kalit soʻzlar: Dori-darmon, tovar tarqatish, isteʼmolchi, farmatsevtika, mahsulot, ijtimoiy,siyosiy, rivojlanish, ragʻbatlantirish.

Abstract

In this article, distribution of goods, promotion of sales, establishment of contacts, delivery of goods in accordance with consumer demand. negotiation, organization of goods movement, financing and risk taking and distribution channels in their length, width and number of steps are considered.

Keywords: medicine, distribution, consumer, pharmaceutical, product, social, political, development, promotion.

Аннотация

В данной статье рассматриваются распространение товаров, стиму-лирование продаж, установление контактов, доставка товаров в соответствии с потребительским спросом. рассматриваются переговоры, органи-зация движения товаров, финансирование и принятие рисков, а также каналы распределения по их длине, ширине и количеству шагов.

Ключевые слова: медицина, дистрибуция, потребитель, фармацевтика, продукт, социальная, политическая, развитие, продвижение.



Комментарии


bottom of page