top of page

Musyeva Shoira Azimovna Samarqand iqtisodiyot va servis instituti Marketing kafedrasi professori




ree

"ISHLAB CHIQARISH KORXONALARIDA MARKETING TADQIQOTLARINI TAKOMILLASHTIRISH YOʻLLARI" nomli maqolani yuklab olish.


Annotatsiya: Mazkur maqolada marketing tadqiqotlari usullarini kengaytirish, bozor munosabatlarida keng qoʻllaniladigan ekspert soʻrovlari, fokus guruh, panel tadqiqot va boshqalarni qoʻllash, axborotni toʻplash va saralash tizimini joriy qilish, yaʼni marketing axborotlari monitoringini yuritishga qodir tuzilmani shakllantirish, isteʼmolchilarni oʻrganishda elektron axborot texnologiyalardan keng foydalanish kabi masalalar oʻrganilgan.

Kalitli soʻzlar: Korxona, bozor, takomillashtirish, xaridor, soʻrov, kuzatuv, mahsulot, samaradorlik.


Аннотация: В данной статье рассматривается расширение методов маркетинговых исследований, использование экспертных опросов, фокус-групп, панельных исследований и т.д., которые широко используются в рыночных отношениях, внедрение системы сбора и сортировки информации, то есть структуры способен контролировать формирование маркетинговой информации, широко использовать электронные информационные технологии в исследованиях потребителей.

Ключевые слова: Предприятие, рынок, улучшение, потребитель, запрос, мониторинг, продукт, эффективность.


Abstract: In this article, the expansion of marketing research methods, the use of expert surveys, focus group, panel research, etc., which are widely used in market relations, the introduction of information collection and sorting system, that is, the structure capable of monitoring marketing information formation, extensive use of electronic information technologies in consumer research.

Keywords: Enterprise, market, improvement, customer, inquiry, monitoring, product, efficiency.




Комментарии


bottom of page