top of page

Ostonaqulova Gulsaraxon Muxammadyoqub qizi


ree

MAMLAKATNING EKSPORT SALOHIYATINI OSHIRISHDA MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH

Ostonaqulova Gulsaraxon Muxammadyoqub qizi

TDIU, Marketing kafedrasi dotsenti, DSc 

Annotatsiya

Mazkur maqolada korxonalar eksport salohiyatini oshirishda innovatsion marketing strategiyalaridan foydalanishning ilmiy-uslubiy asoslari oʻrganilgan. Xorijiy mamlakatlar bozori BKG tahlil usuli asosida oʻrganilgan. Oʻzbekiston uchun xorijiy mamlakatlar bozoriga kirib borishga qaratilgan marketing strategiyalari taklif etilgan.

Kalit soʻzlar: marketing, marketing tadqiqotlari, eksport, xorijiy bozorlar, BKG matritsasi, Porterning raqobat kuchi modeli

Аннотация

В данной статье рассматриваются научные и методические основы использования инновационных маркетинговых стратегий для повышения экспортного потенциала предприятий. Рынок зарубежных стран изучался на основе метода анализа BKG. Для Узбекистана предложены маркетинговые стратегии, направленные на проникновение на рынок зарубежных стран.

Ключевые слова: маркетинг, маркетинговые исследования, экспорт, зарубежные рынки, матрица БКГ, модель конкурентной силы Портера.

Abstract

This article examines the scientific and methodological basis of using innovative marketing strategies to increase the export potential of enterprises. The market of foreign countries was studied based on the BKG analysis method. Marketing strategies aimed at penetrating the market of foreign countries are proposed for Uzbekistan.

Keywords: marketing, marketing research, export, foreign markets, BKG matrix, Porterʼs competitive power model



Комментарии


bottom of page