Otaxonova Dinora Musaboy qizi
- Marketing jurnali 11-son, 2025-yil

- 3 дек.
- 1 мин. чтения

MINTAQA SAVDO KORXONALARINING JOZIBADORLIGINI
OSHIRISHDA MARKETING STRATEGIYASIDAN FOYDALANISH
KOʻRSATKICHLARINI BAHOLASH
Otaxonova Dinora Musaboy qizi
Abu Rayhon Beruniy nomidagi Urganch davlat universiteti
Iqtisodiyot kafedrasi oʻqituvchisi,
mustaqil izlanuvchi
ORCID: 0009-0007-3046-4358
E-mail: otakhonova_d_m@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada mintaqa savdo korxonalarining jozibadorligini oshirishda
marketing strategiyasidan foydalanish koʻrsatkichlarini baholash masalalari yoritilgan.
Shuningdek, marketing strategiyasidan foydalanish koʻrsatkichlarini samarali baholash
yuzasidan xulosalar bayon etilgan.
Kalit soʻzlar: savdo, savdo korxonasi, marketing, marketing strategiyasi,
mintaqa, koʻrsatkich, baholash.
Аннотация
В данной статье рассматриваются вопросы оценки показателей применения
маркетинговых стратегий в повышении привлекательности региональных
торговых предприятий. Также сделаны выводы об эффективности оценки
показателей применения маркетинговых стратегий.
Ключевые слова: торговля, торговое предприятие, маркетинг,
маркетинговая стратегия, регион, показатель, оценка.
Abstract
This article discusses the issues of evaluating the indicators of the use of
marketing strategies in increasing the attractiveness of regional trade enterprises. Also,
conclusions are drawn on the effective assessment of the indicators of the use of
marketing strategies.
Keywords: trade, trade enterprise, marketing, marketing strategy, region,
indicator, assessment.










Комментарии