Parpiyeva Malika Muxamadjonovna
- Marketing jurnal 6-son

- 18 сент. 2024 г.
- 2 мин. чтения

RAQAMLI IQTISODIYOTDA ELEKTRON TIJORATNI RIVOJLANTIRISH ISTIQBOLLARI
Parpiyeva Malika Muxamadjonovna
TATU, Menejment va marketing kafedrasi assistenti
E-mail: malikaxonparpieva83@gmail.com
Annotatsiya
Maqolada raqamli iqtisodiyotda elektron tijoratni rivojlantirishning imkoniyatlari, afzalliklari, kamchiliklariga va mamlakatimizda raqamli iqtisodiyot sharoitida elektron tijoratning oʻrni va ahamiyati, uning rivojlanish bosqichlari, kelajakda rivojlanish imkoniyatlari toʻgʻrisida fikr-mulohazalarga taʼrif berilgan boʻlib ushbu sohaning dunyoni rivojlangan mamlakatlari miqyosida tarixiy rivojlanish bosqichlari oʻrganilgan. Oʻzbekistonda raqamli iqtisodiyotning rivojlanganlik darajasi tahlil qilingan hamda rivojlangan mamlakatlar tajribasi asosida bu sohani yanada rivojlantirish, mavjud kamchiliklarni bartaraf etish yoʻllari bayon qilingan.
Kalit so‘zlar: raqamli iqtisodiyot, elektron tijorat, elektron bozor, axborot-kommunikatsion texnologiyalari, internet tezligi, yalpi ichki mahsulot, raqobatbardoshlik, intensiv rivojlanish, masofaviy taʼlim, onlayn darslar, yuqori samaradorlik, kompyuter savodxonligi.
Аннотация
В статье описаны возможности, преимущества, недостатки развития электронной коммерции в условиях цифровой экономики, роль и значение электронной коммерции в условиях цифровой экономики в нашей стране, этапы ее развития, а также перспективы дальнейшего развития этой отрасли. изучаются этапы исторического развития в масштабах стран. Проанализирован уровень развития цифровой экономики в Узбекистане и описаны пути дальнейшего развития этого сектора и устранения имеющихся недостатков на основе опыта развитых стран.
Ключевые слова: цифровая экономика, электронная коммерция, электронный рынок, информационно-коммуникационные технологии, скорость интернета, ВВП, конкурентоспособность, интенсивное развитие, дистанционное обучение, онлайн-курсы, высокая эффективность, компютерная грамотность.
Abstract
The article describes the opportunities, advantages, disadvantages of the development of electronic commerce in the digital economy, the role and importance of electronic commerce in the digital economy in our country, the stages of its development, and the future development opportunities of this industry. stages of historical development on the scale of countries are studied. The level of development of the digital economy in Uzbekistan was analyzed and ways to further develop this sector and eliminate existing shortcomings were described based on the experience of developed countries.
Keywords: digital economy, electronic commerce, electronic market, information and communication technologies, internet speed, GDP, competitiveness, intensive development, distance learning, online courses, high efficiency, computer literacy.










Комментарии