Poʻlatova Shahnoza Abdirashitovna
- Marketing jurnal 9-son

- 10 дек. 2024 г.
- 2 мин. чтения

OZIQ-OVQAT MAHSULOTLARINI QAYTA ISHLASH KORXONALARIDA YASHIL MARKETING KONSEPSIYASIDAN FOYDALANISHNING USLUBIY ASOSLARI
Poʻlatova Shahnoza Abdirashitovna Samarqand iqtisodiyot va servis institutimustaqil izlanuvchisi,E-mail: pulatovashaxnoza94@gmail.com
Annotatsiya
Mazkur maqolada yashil marketing konsepsiyasining mazmuni, yashil marketing konsepsiyasini rivojlanish bosqichlari, yashil marketingning asosiy tarkibiy qismlari, yashil marketing konsepsiyasining tamoyillari, oziq-ovqat mahsulotlarini qayta ishlash korxonalarida yashil marketing konsepsiyasidan foydalanishning uslubiy jihatlari, marketing samaradorligiga yashil sertifikatlash va ekologik markirovkalashning taʼsiri, yashil sertifikatlash va ekologik markirovkalashni korxona marketing faoliyati samaradorligiga taʼsirini baholash uslubiyati yoritilgan.
Kalit soʻzlar: yashil marketing konsepsiyasi, ekologik masʼuliyat, barqaror rivojlanish va ijtimoiy masʼuliyat, “yashil sertifikat”lar, “ekologik markirovkalash”, isteʼmolchilarning ishonch darajasi, isteʼmolchilarni qayta sotib olish koʻrsatkichi.
Аннотация
В данной статье рассмотрены содержание концепции зеленого маркетинга, этапы разработки концепции зеленого маркетинга, основные компоненты зеленого маркетинга, принципы концепции зеленого маркетинга, методологические аспекты использования концепции зеленого маркетинга на предприятиях пищевой промышленности, выделено влияние зеленой сертификации и экологической маркировки на эффективность маркетинга, а также метод оценки влияния зеленой сертификации и экологической маркировки на эффективность маркетинговой деятельности предприятия.
Ключевые слова: концепция зеленого маркетинга, экологическая ответственность, устойчивое развитие и социальная ответственность, «зеленые сертификаты», «экомаркировка», уровень доверия потребителей, индекс потребительских выкупов.
Abstract
This article covers the content of the green marketing concept, the stages of development of the green marketing concept, the main components of green marketing, the principles of the green marketing concept, the methodological aspects of using the green marketing concept in food processing enterprises, the impact of green certification and environmental labeling on marketing efficiency, as well as the methodology for assessing the impact of green certification and environmental labeling on the effectiveness of the enterprise's marketing activities.
Keywords: green marketing concept, environmental responsibility, sustainable development and social responsibility, “green certificates”, “eco-labeling”, consumer confidence level, consumer repurchase rate.










Комментарии