Qulmatova Sayyora Safarovna
- Maketing jurnali 4-son

- 12 июл. 2024 г.
- 1 мин. чтения

RAQAMLI PLATFORMALARNING KORXONALAR MARKETING FAOLIYATINI SAMARALI TASHKIL ETISHDAGI AHAMIYATI
Qulmatova Sayyora Safarovna
TDIU Raqamli iqtisodiyot kafedrasi PhD
Annotatsiya
Raqamli platformalar bu – mavjud xizmatlar toʻplamiga buyumlar Interneti va foydalanuvchilar, koʻp sonli boshqa platformalar kirishini ta’minlash uchun ochiq interfeysga ega axborot tizimlaridir. Raqamli iqtisodiyotni rivojlantirishdagi eng muhim jihat sifatida bu biznes muhitida hamda odamlar va kompaniyalar muloqotini ishlashni soddalashtirish va xarajatlarni kamaytirish hisoblanadi. Ushbu maqolada raqamli platformalarlarning biznesdagi oʻrni va ularning turlari haqida yoritilgan.
Kalit soʻzlar: raqamli iqtisodiyot, raqamlashtirish, raqamli platformalar.
Аннотация
Цифровые платформы — это информационные системы с открытым интерфейсом, обеспечивающие доступ пользователей Интернета вещей и большого количества других платформ к набору существующих сервисов. Важнейшим аспектом развития цифровой экономики является упрощение и снижение издержек в бизнес-среде и коммуникации между людьми и компаниями. В данной статье описывается роль цифровых платформ в бизнесе и их виды.
Ключевые слова: цифровая экономика, цифровизация, цифровые платформы.
Abstract
Digital platforms are information systems with an open interface that provide users of the Internet of Things and a large number of other platforms with access to a set of existing services. The most important aspect of the development of the digital economy is the simplification and reduction of costs in the business environment and communications between people and companies. This article describes the role of digital platforms in business and their types.
Keywords: digital economy, digitalization, digital platforms.










Комментарии