top of page

Razzoqov Nozim Abdiroziqovich

ree

BANK CREDIT PRODUCTS AND CONSUMER MARKETING

 

Razzoqov Nozim AbdiroziqovichBukhara State UniversityDepartment of Accounting and StatisticsIndependent Researcher

AnnotationThis article analyzes the marketing of bank credit products and their impact on consumers. It explores the marketing strategies employed by commercial banks in our country to promote credit products and provide services to clients. The article addresses the issues of improving bank competitiveness, meeting customer needs, enhancing service quality, and developing digital marketing. Practical solutions to these challenges are proposed, and recommendations for developing effective marketing strategies for commercial banks are provided.

Keywords: bank loans, marketing strategy, consumers, digital technologies, competitiveness, customer needs, service quality.

АннотацияВ статье рассматривается маркетинг банковских кредитных продуктов и их влияние на потребителей. Изучены маркетинговые стратегии, применяемые коммерческими банками нашей страны для продвижения кредитных продуктов и предоставления услуг клиентам. Рассмотрены проблемы повышения конкурентоспособности банков, удовлетворения потребностей клиентов, улучшения качества обслуживания и развития цифрового маркетинга. В статье предложены практические решения этих проблем и даны рекомендации для разработки эффективных маркетинговых стратегий для коммерческих банков.

Ключевые слова: банковские кредиты, маркетинговая стратегия, потребители, цифровые технологии, конкурентоспособность, потребности клиентов, качество обслуживания.

AnnotatsiyaMaqolada bank kredit mahsulotlarining marketingi va iste'molchilarga bo‘lgan ta'siri tahlil qilinadi. Mamlakatimiz tijorat banklarining kredit mahsulotlarini ilgari surish va mijozlarga taqdim etish jarayonidagi marketing strategiyalari o‘rganilgan. Banklarning raqobatbardoshligini oshirish, mijozlar ehtiyojlarini qondirish, xizmat ko‘rsatish sifatini yaxshilash va raqamli marketingni rivojlantirish bo‘yicha mavjud muammolar va ularning amaliy yechimlari ko‘rib chiqilgan. Maqola tijorat banklari uchun samarali marketing strategiyalarini ishlab chiqish va amalga oshirishda yo‘l-yo‘riqlarni taqdim etadi.

Kalit so‘zlar: bank kreditlari, marketing strategiyasi, iste'molchilar, raqamli texnologiyalar, raqobatbardoshlik, mijozlar ehtiyojlari, xizmat ko‘rsatish sifati.



Комментарии


bottom of page