top of page

Rustamov Narzillo Istamovich

ree

MAKROIQTISODIYOTDA ISTEʼMOL TALABI NAZARIYASI VA UNING

MARKETING TADQIQOTLARIDA QOʻLLANILISHI

Rustamov Narzillo Istamovich

Toshkent amaliy fanlar universiteti

Tarmoqlar iqtisodiyoti va buxgalteriyasi

kafedrasi mudiri, i.f.f.d. (PhD), dotsent

Annotatsiya

Ushbu maqolada isteʼmol talabi nazariyasi makroiqtisodiy tahlil obyekti sifatida

yoritilgan, undan marketing boʻyicha tadqiqotlarni olib borishda foydalanish yoʻllari

koʻrsatib berilgan

Kalit soʻzlar: isteʼmol, ixtiyordagi daromad, isteʼmolga cheklangan moyillik,

isteʼmol funksiyasi, nisbiy daromadlar nazariyasi, hayot davri nazariyasi, Snob

samarasi, Veblen samarasi.

Аннотация

В статье освещена теория спроса потребителя как объекта

макроэкономического анализа, доказаны путы использования его в проведении

маркетинговых исследований.

Ключевые слова: потребления. располагаемый доход, предельный

склонность потреблению, функция потребления, теория относительного дохода,

теория жизненного цикла, эффект Сноба, эффект Веблена.

Abstract

The article covers the theory of consumer demand as an object of macroeconomic

analysis and proves the limitations of its use in conducting marketing research.

Keywords: consumption, disposable income, marginal propensity to consume,

consumption function, relative income theory, life cycle theory, Snob effect, Veblen

effect.


Comments


bottom of page