top of page

Sadikov Shoxrux Shuxratovich

ree

OʻZBEKISTON OLIY TAʼLIM MUASSASALARIDA RAQAMLI MARKETINGDA SUNʼIY INTELLEKT

Sadikov Shoxrux Shuxratovich

Tashkent International University

Annotatsiya

Maqolada Oʻzbekiston oliy taʼlim muassasalarida raqamli marketing jarayonlarida sunʼiy intellekt (SI) texnologiyalarini qoʻllash holati va istiqbollari tadqiq etilgan. Oʻzbekistonda 2024-yil oktabr oyida SI texnologiyalarini rivojlantirish strategiyasi-2030 tasdiqlangan, 2030-yilga kelib 5 million SI yetakchilarini tayyorlash loyihasi eʼlon qilingan. Mamlakatda internet foydalanuvchilar soni 29,5 millionga yetgan, oliy taʼlim qamrovi 43 foizga oshgan. Tadqiqotda Oʻzbekiston oliy taʼlim muassasalarining SI texnologiyalarini joriy etish imkoniyatlari va uchraydigan muammolar tahlil qilingan, amaliy tavsiyalar ishlab chiqilgan.

Kalit soʻzlar: sunʼiy intellekt, raqamli marketing, oliy taʼlim, Oʻzbekiston, raqamli transformatsiya, chatbot, CRM, marketing avtomatlashtiruvi.

Аннотация

В статье исследуется состояние и перспективы применения технологий искусственного интеллекта (ИИ) в процессах цифрового маркетинга высших учебных заведений Узбекистана. В октябре 2024 года в Узбекистане была утверждена Стратегия развития технологий ИИ до 2030 года, объявлен проект подготовки 5 миллионов лидеров в области ИИ к 2030 году. Число интернет-пользователей в стране достигло 29,5 миллиона, охват высшего образования вырос до 43%. В исследовании проанализированы возможности и проблемы внедрения технологий ИИ в высших учебных заведениях Узбекистана, разработаны практические рекомендации.

Ключевые слова: искусственный интеллект, цифровой маркетинг, высшее образование, Узбекистан, цифровая трансформация, чатбот, CRM, автоматизация маркетинга.

Abstract

This article examines the current state and prospects of applying artificial intelligence (AI) technologies in digital marketing processes of higher education institutions in Uzbekistan. In October 2024, Uzbekistan approved the Strategy for the Development of AI Technologies until 2030, and announced a project to train 5 million AI leaders by 2030. The number of internet users in the country has reached 29.5 million, and higher education coverage has increased to 43%. The study analyzes the opportunities and challenges of implementing AI technologies in Uzbekistanʼs higher education institutions and develops practical recommendations.

Keywords: artificial intelligence, digital marketing, higher education, Uzbekistan, digital transformation, chatbot, CRM, marketing automation.


Комментарии


bottom of page