top of page

Safarov Alisher Yunusaliyevich

ree

TELEVIZYON REKLAMALARIDA RATSIONAL JOZIBADORLIK

ELEMENTLARIDAN FOYDALANISH

Safarov Alisher Yunusaliyevich

Oriental universiteti tadqiqotchisi

ORCID:0000-0001-6326-5821

Annotatsiya

Maqolada televizion reklamalarda ratsional jozibadorlik elementlaridan

foydalanishning ahamiyati, turlari va qoʻllanilishi misollar bilan tahlil qilindi.

Ratsional jozibadorliklar – solishtirma, bir tomonlama va ikki tomonlama xabarlar

asosida tasniflanib, ularning brendlarni targʻib qilishdagi samaradorligi koʻrib chiqildi.

Tadqiqotda BMW, Tide, Nestle, Oral-B kabi taniqli brendlarning reklama

strategiyalari tahlil qilindi. Shuningdek, ratsional jozibadorliklarni tanlashda reklama

maqsadlari, auditoriya psixologiyasi va mahsulot xususiyatlarining taʼsiri taʼkidlandi.

Kalit soʻzlar: televizion reklama, ratsional jozibadorlik, solishtirma xabar, bir

tomonlama xabar, ikki tomonlama xabar, brend imiji.

Аннотация

В статье анализируются важность, виды и области применения элементов

рациональной привлекательности в телевизионной рекламе на основе

конкретных примеров. Рациональные привлекательности классифицируются на

основе сравнительных, односторонних и двусторонних сообщений, а также

изучается их эффективность в продвижении брендов. В исследовании

анализируются рекламные стратегии таких известных брендов, как BMW, Tide,

Nestle и Oral-B, а также подчеркивается влияние целей рекламы, психологии

аудитории и характеристик продукта на выбор рациональных

привлекательностей.

Ключевые слова: телевизионная реклама, рациональная

привлекательность, сравнительное сообщение, одностороннее сообщение,

двустороннее сообщение, имидж бренда.

Abstract

The article analyzes the importance, types and application of rational appeal

elements in television advertising with examples. Rational appeals are classified based

on comparative, one-sided and two-sided messages, and their effectiveness in

promoting brands is considered. The study analyzes the advertising strategies of such

well-known brands as BMW, Tide, Nestle, Oral-B, and also emphasizes the influence

of advertising objectives, audience psychology and product characteristics on the

selection of rational appeals.

Keywords: television advertising, rational appeal, comparative message, oneway

message, two-way message, brand image.



Комментарии


bottom of page