top of page

Safarov Baxtiyor Djurakulovich

ree

CHAKANA SAVDO KORXONALARIDA INNOVATSION MARKETING STRATEGIYALARIDAN FOYDALANISH MASALALARI

Safarov Baxtiyor Djurakulovich

TDIU, Marketing kafedrasi professori v.b., iqtisod fanlari nomzodi 

Kadirova Zulxumor Namazovna

Toshkent amaliy fanlar universiteti Moliya va buxgalteriya hisobi kafedrasi katta oʻqituvchisi

Raxmanova Zilola Alisherovna

TDIU, “Savdo ishi” mutaxassisligi 2-kurs magistr

Аnnotatsiya

Raqamli iqtisodiyot sharoitida chakana savdo korxonalari faoliyatida marketing strategiyalaridan foydalanish mazkur korxonalarning samaradorligini taʼminlashda muhim ahamiyatga ega boʻladi. Ushbu maqolada  chakana savdo korxonalarida sensorli marketing vositalaridan samarali foydalanish masalalari tadqiq etilgan. Isteʼmolchilarga taʼsir etishning samarali  vositalaridan boʻlgan  sensorli marketing,  chakana savdo korxonalarida samarali marketing strategiyalarini ishlab chiqishni taʼminlashga yordam beradi.

Kalit soʻzlar: raqamlashtirish, chakana savdo, sensorli marketing, isteʼmolchi, innovatsiyalar diffuziyasi, marketing strategiyasi

Аннотация

В условиях цифровизации экономики использование маркетинговых стратегий имеет большое значение в обеспечении эффективности деятельности предприятий розничной торговли. В данной статье исследованы  вопросы эффективного использования средств сенсорного маркетинга на предприятиях розничной торговли. Сенсорный маркетинг как один из способов эффективного воздействия на потребителей способствует обеспечению разработки эффективных маркетинговых стратегий.

Ключевые слова: цифровизация, розничная торговля, сенсорный маркетинг, потребитель, диффузия инноваций, стратегия маркетинга.

Abstraсt

In the context of digitalization of the economy, the use of marketing strategies is of great importance in ensuring the efficiency of retail enterprises. This article explores the issues of effective use of sensory marketing tools in retail enterprises. Sensory marketing, as one of the ways to effectively influence consumers, helps ensure the development of effective marketing strategies.

Key words: digitalization, retail, sensory marketing, consumer, diffusion of innovations, marketing strategy.



Комментарии


bottom of page