Samadov Asqarjon Nishonovich
- Maketing jurnali 4-son

- 12 июл. 2024 г.
- 1 мин. чтения

OʻZBEKISTONDA REKLAMA FAOLIYATINI TASHKIL ETISHNING HUQUQIY ASOSLARI
Samadov Asqarjon Nishonovich
Toshkent davlat iqtisodiyot universiteti
Marketing kafedrasi professori, i.f.n.
Annotatsiya
Maqolada Oʻzbekistonda reklama faoliyatini tashkil etishning huquqiy asoslari yoritilgan. Xususan, Oʻzbekiston Respublikasi “Reklama toʻgʻrisida”gi qonunida reklamaga nisbatan qoʻyilgan asosiy talablar batafsil bayon etilgan. Shuningdek, mazkur maqolada Oʻzbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Tashqi reklama bozorini tartibga solish toʻgʻrisida”gi qarorida belgilangan vazifalar oʻz aksini topgan.
Kalit soʻzlar: reklama, reklama faoliyati, reklama beruvchi, reklama ishlab chiqaruvchi, reklama tarqatuvchi, reklamadan foydalanuvchi, aksil reklama, notoʻgʻri reklama, yashirin reklama, qiyosiy reklama, ijtimoiy reklama, tashqi reklama.
Аннотация
Статье рассмотрены правовые основы организации рекламной деятельности в Узбекистане. В частности, Закон Республики Узбекистан «О рекламе» подробно описывает основные требования к рекламе. Также в данной статье отражены задачи, определенные в Постановлении Кабинета Министров Республики Узбекистан «О регулировании рынка внешней рекламы».
Ключевые слова: реклама, рекламная деятельность, рекламодатель, производитель рекламы, распространитель рекламы, пользователь рекламы, встречная реклама, ложная реклама, скрытая реклама, сравнительная реклама, социальная реклама, наружная реклама.
Abstract
This article discusses the legal framework for organizing advertising activities in Uzbekistan. In particular, the Law of the Republic of Uzbekistan "On Advertising" describes in detail the basic requirements for advertising. Also, this article reflects the tasks defined in the Decree of the Cabinet of Ministers of the Republic of Uzbekistan "On the regulation of the outdoor advertising market".
Keywords: Advertising, advertising activity, advertiser, advertising producer, advertising distributor, advertising user, counter advertising, false advertising, hidden advertising, comparative advertising, social advertising, outdoor advertising.










Комментарии