top of page

Shamiradova Sabina Byashim qizi


ree

OLIY TA’LIM XIZMATLARI BOZORIDA MARKETINGNING O‘RNI

Shamiradova Sabina Byashim qizi

TDIU, Raqamli iqtisodiyot fakulteti

Statistika (tatmoqlar va sohalar) 2-bosqich talabasi

 

Annotatsiya

Maqola ta’lim xizmatlari bozorida marketing sohasining o‘rni haqida so‘z yuritilgan. Maqolada ta’lim sohasida iste’molchilarning xohish-istaklarini shakllantirishga ta’sir qiluvchi omillar, jumladan, ijtimoiy-madaniy, iqtisodiy va psixologik jihatlar ko‘rib chiqilgan bundan tashqari oliy ta’lim tizimida marketingni o‘rni, oliy ta’lim raqobatbardoshligini oshirishda ta’lim xizmatlari marketingining asosiy vazifalarini belgilash va ularni amalga oshirish yo‘llari bayon etilgan

Kalit so‘zlar: oliy ta’lim, iste’molchi xulq-atvori, marketing, ta’lim xizmati, innovatsiya

Аннотация 

В данной статье рассматриваются о роль маркетинга на рынке образовательных услуг. В статье рассмотрены факторы, влияющие на формирование потребительских желаний в сфере образования, включая социокультурный, экономический и психологический аспекты, а также роль маркетинга в системе высшего образования, высшего образования. Основные задачи маркетинга образовательных услуг в повышении конкурентоспособности описаны определения и способы их реализации.

Ключевые слова: высшее образование, потребительское поведение, маркетинг, образовательная услуга, инновации.

Abstract 

The article talks about the role of marketing in the market of educational services. The article examines the factors affecting the formation of consumer preferences in the field of education, including socio-cultural, economic and psychological aspects in addition, the role of marketing in the higher education system, higher education the main tasks of educational services marketing in increasing competitiveness definition and ways of their implementation are described

Key words: higher education, consumer behavior, marketing, educational service, innovation



Комментарии


bottom of page