top of page

Shamshiyeva Nargizaxon Nosirxoʻja qizi

ree

OLIY TAʼLIM MUASSASALARIDA MARKETING FAOLIYATINI

RIVOJLANTIRISH INNOVATSION YONDASHUVLAR VA

INTEGRATSIYALASHGAN BOSHQARUV METODOLOGIYASI

Shamshiyeva Nargizaxon Nosirxoʻja qizi

TDIU, “Marketing” kafedrasi professori, DSc

Annotatsiya

Maqolada oliy taʼlim muassasalarida marketing faoliyatini takomillashtirishga

qaratilgan innovatsion yondashuvlarni o‘rganildi. Tahlil jarayonida loyiha asosida

o‘qitish, raqamli texnologiyalar, kommunikatsiya strategiyalari, xalqaro hamkorlik va

bilimlarni boshqarishning o‘zaro bog‘liqligi aniqlanib, kontseptual model ishlab

chiqildi. Natijalar universitetlar uchun samarali marketing strategiyalarini

shakllantirish, brend imijini mustahkamlash va raqobatbardoshlikni oshirishga xizmat

qiluvchi ilmiy asoslangan takliflarni taqdim etadi.

Kalit so‘zlar: oliy taʼlim, marketing, innovatsion taʼlim, raqamli texnologiyalar,

xalqaro hamkorlik, brend imiji.

Аннотация

В статье изучены инновационные подходы к совершенствованию

маркетинговой деятельности в высших учебных заведениях. В ходе анализа

выявлена взаимосвязь между проектным обучением, цифровыми технологиями,

коммуникационными стратегиями, международным сотрудничеством и

управлением знаниями, на основе чего разработана концептуальная модель.

Полученные результаты представляют научно обоснованные предложения по

формированию эффективных маркетинговых стратегий, укреплению имиджа

университета и повышению его конкурентоспособности.

Ключевые слова: высшее образование, маркетинг, инновационное

обучение, цифровые технологии, международное сотрудничество, имидж

бренда.

Abstract

The article explores innovative approaches to improving marketing activities in

higher education institutions. The analysis identified the interrelation of project-based

learning, digital technologies, communication strategies, international collaboration,

and knowledge management, leading to the development of a conceptual model. The

findings provide scientifically grounded recommendations for forming effective

marketing strategies, strengthening university branding, and enhancing

competitiveness.

Keywords: higher education, marketing, innovative learning, digital

technologies, international collaboration, brand image.


Комментарии


bottom of page