Shoakhmedova Nozima Khairullaevna
- Marketing jurnali 5-son 2025 yil

- 4 июн.
- 2 мин. чтения

IMPROVING THE EFFICIENCY OF IMPLEMENTING ARTIFICIAL
INTELLIGENCE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS
Shoakhmedova Nozima Khairullaevna
Associate Professor, Department of Digital Economy
Tashkent State University of Economics
E-mail: nshoaxmedova@gmail.com
Yusupova Dilbar Mirabidovna
Senior Lecturer, Department of Digital Economy
Tashkent State University of Economics
E-mail: dilbaryus86@gmail.com
Abstract
This article explores ways to improve the efficiency of integrating artificial
intelligence (AI) technologies into the educational process. It analyzes AIʼs potential
in personalizing learning, automating educational tasks, and creating interactive
environments. The positive impact of digital tools on education quality and
accessibility is emphasized. The study reviews Uzbekistanʼs ongoing reforms and
international practices, highlighting the importance of modernizing pedagogical
approaches and implementing AI-based methods in education.
Keywords: artificial intelligence, educational technologies, digital
transformation, personalized learning, pedagogical methods, Uzbekistan, automation.
Annotatsiya
Ushbu maqolada sunʼiy intellekt texnologiyalarining taʼlim jarayoniga
integratsiyasi va uning samaradorligini oshirish yoʻllari oʻrganilgan. AI asosidagi
vositalar yordamida taʼlimda shaxsiylashtirilgan yondashuv, interaktiv oʻquv muhitini
yaratish, oʻquv jarayonini avtomatlashtirish imkoniyatlari tahlil qilingan. Raqamli
vositalar taʼlim sifati, qulayligi va tezkorligiga ijobiy taʼsir koʻrsatishi qayd etilgan.
Shuningdek, Oʻzbekistonda bu boradagi islohotlar va xorijiy tajribalarga asoslangan
tavsiyalar keltirilgan. Pedagogik texnologiyalarni modernizatsiya qilish orqali AIʼning
taʼlimda keng qoʻllanilishi taʼkidlangan.
Kalit soʻzlar: sunʼiy intellekt, taʼlim texnologiyalari, raqamli transformatsiya,
shaxsiylashtirilgan oʻqitish, interaktiv metodlar, Oʻzbekiston taʼlimi,
avtomatlashtirish, pedagogik yondashuv
Аннотация
В данной статье рассматриваются пути повышения эффективности
внедрения технологий искусственного интеллекта (ИИ) в образовательный
процесс. Проанализированы возможности ИИ в персонализации обучения,
автоматизации процессов и создании интерактивной образовательной среды.
Отмечено положительное влияние цифровых технологий на качество и
доступность образования. Особое внимание уделено реформам в системе
образования Узбекистана и международному опыту. Подчёркивается
значимость модернизации педагогических подходов и интеграции ИИ в
образовательную практику.
Ключевые слова: искусственный интеллект, образовательные технологии,
цифровая трансформация, персонализированное обучение, педагогические
методы, Узбекистан, автоматизация.










Комментарии