top of page

Shoakhmedova Nozima Khairullaevna

ree

IMPROVING THE EFFICIENCY OF IMPLEMENTING ARTIFICIAL

INTELLIGENCE TECHNOLOGIES IN THE EDUCATIONAL PROCESS

Shoakhmedova Nozima Khairullaevna

Associate Professor, Department of Digital Economy

Tashkent State University of Economics

Yusupova Dilbar Mirabidovna

Senior Lecturer, Department of Digital Economy

Tashkent State University of Economics

Abstract

This article explores ways to improve the efficiency of integrating artificial

intelligence (AI) technologies into the educational process. It analyzes AIʼs potential

in personalizing learning, automating educational tasks, and creating interactive

environments. The positive impact of digital tools on education quality and

accessibility is emphasized. The study reviews Uzbekistanʼs ongoing reforms and

international practices, highlighting the importance of modernizing pedagogical

approaches and implementing AI-based methods in education.

Keywords: artificial intelligence, educational technologies, digital

transformation, personalized learning, pedagogical methods, Uzbekistan, automation.

Annotatsiya

Ushbu maqolada sunʼiy intellekt texnologiyalarining taʼlim jarayoniga

integratsiyasi va uning samaradorligini oshirish yoʻllari oʻrganilgan. AI asosidagi

vositalar yordamida taʼlimda shaxsiylashtirilgan yondashuv, interaktiv oʻquv muhitini

yaratish, oʻquv jarayonini avtomatlashtirish imkoniyatlari tahlil qilingan. Raqamli

vositalar taʼlim sifati, qulayligi va tezkorligiga ijobiy taʼsir koʻrsatishi qayd etilgan.

Shuningdek, Oʻzbekistonda bu boradagi islohotlar va xorijiy tajribalarga asoslangan

tavsiyalar keltirilgan. Pedagogik texnologiyalarni modernizatsiya qilish orqali AIʼning

taʼlimda keng qoʻllanilishi taʼkidlangan.

Kalit soʻzlar: sunʼiy intellekt, taʼlim texnologiyalari, raqamli transformatsiya,

shaxsiylashtirilgan oʻqitish, interaktiv metodlar, Oʻzbekiston taʼlimi,

avtomatlashtirish, pedagogik yondashuv

Аннотация

В данной статье рассматриваются пути повышения эффективности

внедрения технологий искусственного интеллекта (ИИ) в образовательный

процесс. Проанализированы возможности ИИ в персонализации обучения,

автоматизации процессов и создании интерактивной образовательной среды.

Отмечено положительное влияние цифровых технологий на качество и

доступность образования. Особое внимание уделено реформам в системе

образования Узбекистана и международному опыту. Подчёркивается

значимость модернизации педагогических подходов и интеграции ИИ в

образовательную практику.

Ключевые слова: искусственный интеллект, образовательные технологии,

цифровая трансформация, персонализированное обучение, педагогические

методы, Узбекистан, автоматизация.



Комментарии


bottom of page