top of page

Sobirov Azizbek Avazbekovich TDIU, tadqiqotchi, PhD.

ree

KORXONALARDA SAVDO MARKETING FAOLIYATINING SAMARADORLIGINI BAHOLASH 


Annotatsiya. Maqolada korxonalarda savdo marketingi faoliyatining samaradoriligini baholashning ilmiy-nazariy jihatlari, marketing taqsimot kanallari ishtirokchilarining iqtisodiy sinergiya samarasi va savdo marketingi samaradorligini baholash boʻyicha uslubiy yondashuvlar oʻrganilgan. Marketing samaradorligini iqtisodiy natijalar, mijoz va hamkorlar nuqtayi-naziridan baholash boʻyicha uslubiy yondashuv taklif etilgan.

Kalit soʻzlar: korxona, korxona marketing, savdo, savdo marketingi, marketing samaradorligi, sinergiya samarasi.


Аннотация. В статье рассматриваются научно-теоретические аспекты оценки эффективности сбытовой маркетинговой деятельности на предприятиях. Изучены методические подходы к оценке эффективности экономической синергии и эффективности сбытового маркетинга участников маркетинговых каналов сбыта. Предлагается методический подход к оценке эффективности маркетинга с точки зрения экономических результатов, клиентов и партнеров.

Ключевые слова: предприятие, корпоративный маркетинг, продажи, маркетинг продаж, эффективность маркетинга, эффект синергии.


Abstract. The article examines the sciyentific and theoretical aspects of assessing the effectiveness of trade marketing at enterprises. The corporate customer segments are classifiyed. The viyews of sciyentists on wholesale and retail trade have been studiyed. Methodological approaches to assessing the effectiveness of economic synergy and the effectiveness of sales marketing of participants in marketing sales channels are analyzed, as well as theoretical aspects of indicators for assessing the effectiveness of marketing from the point of viyew of the consumer.

Keywords: enterprise, corporate marketing, sales, sales marketing, marketing efficiyency, synergy.



Комментарии


bottom of page