Soliyeva Gulbahor Axmadjanovna
- Marketing jurnali 5-son 2025 yil
- 4 июн.
- 1 мин. чтения

QISHLOQ VA SHAHARLARDA ZAMONAVIY SAVDO
SHAHOBCHALARINI RIVOJLANISHI VA ULARDA XIZMAT
KOʻRSATISH MADANIYATINI OSHIRISHDA MARKETING
TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH
Soliyeva Gulbahor Axmadjanovna
Namangan Davlat texnika universiteti
“Marketing” kafedrasi mudiri PhD, dotsent
E-mail: soliyeva.gulbahor76@gmail.com
Annotatsiya
Ushbu maqolada chakana savdoni xususiyatlari, qishloq va shaharlarda
zamonaviy savdo shoxobchalarini rivojlanishi, ularda raqamli marketing
texnologiyalari asosida zamonaviy savdo va xizmat koʻrsatish madaniyatini oshirish
yoʻllari yoritilgan.
Kalit soʻzlar: savdo, chakana savdo, marketing, raqamli marketing
texnologiyalari, savdo shoxobchalari, savdo tarmoqlari, savdo infratuzilmasi, savdo
korxonalari, raqobatbardoshlik, savdo subyektlari, savdo madaniyati.
Аннотация
В статье рассматриваются особенности розничной торговли, развитие
современных торговых точек в сельской и городской местности, пути
повышения культуры современной торговли и оказания услуг в них на основе
технологий цифрового маркетинга.
Ключевые слова: торговля, розничная торговля, маркетинг, цифровые
маркетинговые технологии, торговые точки, торговые сети, инфраструктура
торговли, торговые предприятия, конкурентоспособность, субъекты торговли,
культура торговли.
Abstract
The article discusses the features of retail trade, the development of modern retail
outlets in rural and urban areas, ways to improve the culture of modern trade and the
provision of services in them based on digital marketing technologies.
Keywords: trade, retail, marketing, digital marketing technologiyes, retail
outlets, retail chains, trade infrastructure, retail enterprises, competitiveness, trade
entities, trade culture.
留言