top of page

Soliyeva Gulbahor Axmadjanovna


QISHLOQ VA SHAHARLARDA ZAMONAVIY SAVDO

SHAHOBCHALARINI RIVOJLANISHI VA ULARDA XIZMAT

KOʻRSATISH MADANIYATINI OSHIRISHDA MARKETING

TEXNOLOGIYALARDAN FOYDALANISH

Soliyeva Gulbahor Axmadjanovna

Namangan Davlat texnika universiteti

“Marketing” kafedrasi mudiri PhD, dotsent

Annotatsiya

Ushbu maqolada chakana savdoni xususiyatlari, qishloq va shaharlarda

zamonaviy savdo shoxobchalarini rivojlanishi, ularda raqamli marketing

texnologiyalari asosida zamonaviy savdo va xizmat koʻrsatish madaniyatini oshirish

yoʻllari yoritilgan.

Kalit soʻzlar: savdo, chakana savdo, marketing, raqamli marketing

texnologiyalari, savdo shoxobchalari, savdo tarmoqlari, savdo infratuzilmasi, savdo

korxonalari, raqobatbardoshlik, savdo subyektlari, savdo madaniyati.

Аннотация

В статье рассматриваются особенности розничной торговли, развитие

современных торговых точек в сельской и городской местности, пути

повышения культуры современной торговли и оказания услуг в них на основе

технологий цифрового маркетинга.

Ключевые слова: торговля, розничная торговля, маркетинг, цифровые

маркетинговые технологии, торговые точки, торговые сети, инфраструктура

торговли, торговые предприятия, конкурентоспособность, субъекты торговли,

культура торговли.

Abstract

The article discusses the features of retail trade, the development of modern retail

outlets in rural and urban areas, ways to improve the culture of modern trade and the

provision of services in them based on digital marketing technologies.

Keywords: trade, retail, marketing, digital marketing technologiyes, retail

outlets, retail chains, trade infrastructure, retail enterprises, competitiveness, trade

entities, trade culture.



留言


bottom of page