Tajieva Shaxnoza Mamarejabovna
- Marketing jurnali 2025 yil, 10-son

- 10 нояб.
- 2 мин. чтения

TURIZM XIZMATLARINI TASHKIL ETISHDA TRANSFORMATSIYALASH JARAYONLARIDAN FOYDALANISH YOʻLLARI
Tajieva Shaxnoza Mamarejabovna
Alfraganus University oʻqituvchisi
ORCID-0009-0008-4720-496
E-mail: shakhnozatajieva76@icloud.com
Annotatsiya
Ushbu ilmiy maqolada turizm xizmatlarini tashkil etishda transformatsiyalash jarayonlaridan foydalanish masalasi nazariy va amaliy jihatlari, turizm bozorida yuz berayotgan dinamik oʻzgarishlar, raqobatning kuchayishi, raqamli texnologiyalarning keng qoʻllanilishi va turistik ehtiyojlarning oʻzgarishi oʻrganilgan. Oʻzbekistonda turizm sohasini tubdan yangilash va jahon standartlariga moslashtirishga xizmat qiluvchi ilmiy-amaliy muammolar va yechim takliflari koʻrib chiqilgan. Turizm xizmatlarini tashkil etishda transformatsiya jarayonlarini tizimlashtirish zarurati va turizmni strategik soha sifatida rivojlantirish istiqbollari boʻyicha xulosalar ishlab chiqilgan.
Kalit soʻzlar: turizm xizmatlari, transformatsiya, xizmat sifatini oshirish, innovatsion yechimlar, inson kapitali, raqamli infratuzilma, smart tourizm, turizm bozori, turistik mahsulotlar, infratuzilmaviy islohotlar, barqaror turizm, turistik marketing, platforma iqtisodiyoti.
Аннотация
В данной научной статье рассмотрены теоретические и практические аспекты вопроса использования трансформационных процессов в организации туристских услуг, динамические изменения, происходящие на туристском рынке, усиление конкуренции, широкое применение цифровых технологий, изменение туристских потребностей. Рассмотрены научно-практические проблемы и предложения по их решению, способствующие коренному обновлению и приведению в соответствие с мировыми стандартами сферы туризма в Узбекистане. Разработаны выводы о необходимости систематизации процессов трансформации в организации туристского обслуживания и перспективах развития туризма как стратегической сферы.
Ключевые слова: туристические услуги, трансформация, повышение качества обслуживания, инновационные решения, человеческий капитал, цифровая инфраструктура, smart tourism, туристический рынок, туристические продукты, инфраструктурные реформы, Устойчивый туризм, туристический маркетинг, экономика платформы.
Abstract
This scientific article explores the theoretical and practical aspects of the use of transformation processes in the organization of tourism services, dynamic changes taking place in the tourism market, increased competition, widespread use of digital technologies and changes in tourist needs. Scientific and practical problems and solution proposals that serve to radically update the tourism sector and adapt to world standards have been considered in Uzbekistan. In the organization of tourism services, conclusions have been developed on the need to systematize transformation processes and the prospects for the development of tourism as a strategic area.
Keywords: Tourism Services, Transformation, Service Quality Improvement, innovative solutions, Human Capital, Digital Infrastructure, smart tourism, tourism market, tourist products, infrastructure reform, sustainable tourism, tourist marketing, platform economy.










Комментарии